25 jul

Nieuwe update problemen @versatel en @zonnet mailadressen **UPDATE**

Vandaag hebben we diverse updates uitgevoerd met betrekking tot de mailmigratie. We hebben de afgelopen uren steeds minder vragen van klanten gekregen over problemen met het kunnen zien en het versturen van e-mail. De resultaten van onze eigen onderzoeken en de afname van het aantal vragen die we krijgen, geven aan dat de grootste problemen zijn verholpen.

In sommige gevallen bestaan er nog problemen met inloggen op de webmail of met het bekijken van e-mails. Dat kan te maken hebben met de instellingen van de browser die je gebruikt. Zorg er in ieder geval voor dat je cookies kunt accepteren (een uitleg staat hier) en dat het javascript geactiveerd is (de uitleg hiervan vind je hier).

Mocht je toch nog andere problemen ondervinden met je mail, dan komen we graag met je in contact via onze klantenservice, zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken. Morgen voorzien we je van een nieuwe update.

Update 26 juli 2014, 13:45
Dat zal je altijd zien; op het moment dat de problemen met het migreren van alle e-mailaccounts van onze klanten naar een nieuw en overzichtelijk platform zijn opgelost, gaat een van onze servers kapot. Het is daarom mogelijk dat het langer duurt voordat je ingelogd bent of dat je mail geladen is. We doen daarbij een beroep op je geduld, als je jouw mail aan het laden bent.

We vinden het ongelofelijk vervelend dat je opnieuw wordt geconfronteerd met deze problemen en daarvoor bieden we onze excuses aan. We weten wat er aan de hand is, en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer ongestoord van je mail gebruik kunt maken. We verwachten dat de problemen aan het begin van de avond zijn opgelost.

Update: 26 juli 2014, 16:08
Net als in de rest van Nederland wisselen zon en regen elkaar af in onze webmail, gelukkig is daar de zon weer gaan schijnen! Met de werkzaamheden die vandaag aan onze systemen hebben plaatsgevonden, zijn de grootste problemen met het inloggen op de webmail en het laden en bekijken van e-mails opgelost, je zou dus weer normaal gebruik moeten kunnen maken van jouw webmail. Mocht je toch nog problemen ondervinden met je mail, dan komen we graag met je in contact via onze klantenservice, zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken. Nogmaals sorry, als je ongemakken hebt ondervonden met je mail.

11 reacties op deze storing:

  1. Sinds woensdag al mijn mail 3x in mijn mailbox. ook kan ik zelfs na het wissen van meer dan 800 mailtjes nog niets ontvangen.. bedankt tele2 voor het “verbeteren van de service.. De nieuwe layout is ook helemaal ru.. vooral is je een grotere schermresolutie gebruikt, alleen maar lege ruimte op het scherm..

  2. Sinds de update is mijn mailbox leeg. kan al meer dan 2 weken niets doen op mijn mail account. Op de iphone ontvang ik wel mail maar kan ik niet versturen.
    Help!!!!

  3. kan geen verbruik uit lezen via de tele 2 app krijg iedere keer de melding er is een fout opgetreden tik om het opnieuw uit te proberen

  4. Ik kan ook geen mail binnen halen van @zonnet via pop3-server:
    An error occurred.

    Sorry, the page you are looking for is currently unavailable.
    Please try again later.

    If you are the system administrator of this resource then you should check the error log for details.

    Faithfully yours, nginx.

  5. Ook ik kan vandaag geen webmail openen. Gisteravond tegen negen nog wel.. Heb het zowel op mn mobiel als op beide computers geprobeerd.. Wat te doen? Wachten op die update van morgen???

  6. Afgelopen weken vaak problemen met ophalen van @zonnet via pop3-server, maar vandaag lukt het helemaal niet meer.

  7. L.S.
    Wanneer ik mijn e-mailaccount uittest lukt het niet om contact te maken met de POP3server. Ook na herstart modem geen succes.
    Vr.gr
    Wim Kraak

Reageren is niet meer mogelijk.