16 sep

Storing webmail (@versatel en @zonnet) **UPDATE**

**Onderstaande storing is reeds opgelost** Zie hier de actuele webmail storingen.

Klanten met een @Versatel en @Zonnet webmail account kunnen problemen ervaren met het inloggen in de webmail. Het is ook mogelijk dat, wanneer je ingelogd bent, webmail traag werkt. We werken eraan om dit zo snel mogelijk te verhelpen!

Update 16 september 2014, 20:27 uur
Tele2 heeft inmiddels aangegeven, dat de storing is opgelost. Mail zou weer als normaal moeten functioneren.

Update 16 september 2014, 23:58 uur
Tele2 laat weten dat de storing toch nog niet is opgelost en vraagt getroffen gebruikers te wachten tot morgen.

Update 17 september 2014, 10:32 uur
Tele2 heeft een workaround ingezet, om klanten met @zonnet of @versatel adressen alsnog via webmail e-mail te kunnen bereiken.

@tele2.nl klanten jullie kunnen via webmail.tele2.nl inloggen.
@zonnet en @verstatel klanten kunnen via webmail.versatel.nl inloggen.

Tele2 werkt nog steeds aan de uiteindelijke oplossing voor de mail problemen.

Update 17 september 2014, 14:30 uur
De webmail workaround lijkt voor de meeste niet te helpen. Tele2 heeft ook nog geen vooruitgang gemeld.

Update 17 september 2014, 16:45 uur
Nog steeds geen vooruitgang. Wij hebben Tele2 zelf nu op de hoogte gesteld van de melding op deze site en naar de reacties te kijken. Mocht jij als gebruiker dus last hebben van de storing, laat dan vooral hieronder een reactie achter.

31 reacties op deze storing:

  1. Het is 21.30 uur en ik heb nog steeds geen email. Hoe lang duurt het nog? Voor mijn werk en sport kinderen zijn we afhankelijk van email. Dit is zeer vervelend.

  2. Andere manier van inloggen werkt ook niet. GRRRRRRRRRRRRRR#%$^%$# Al 2 dagen geen bereik……….Hoelang gaat dit nog duren!

  3. Eigenlijk wil ik zeer binnenkort overstappen naar alles-in-1. Tele2 was optioneel. Helaas valt Tele2 nu echter af. Sinds de conversie naar Zonnet is het ellende met de mail. Gelukkig is er nog: UPC – KPN – ZIGGO etc.
    En hoe zit het met een schadevergoeding?? Krankzinnig dit.

  4. Inmiddels alweer 2 dagen en iedere fatsoenlijke informatie blijft uit. Ik laat me zo spoedig mogelijk overzetten naar een andere provider!
    Schandalig!

  5. Haarlem calling. Ook hier onmogelijk in te loggen. Het zou Tele2 passen als ze niet de suggestie zou wekken dat er alternatieven zijn voor inloggen. ZEEEEERRRR irritant!

  6. 17 september 13u15
    Ik kan nog steeds niet mijn zonnet-mail
    bekijken.
    Inloggen op webmail.versatel.nl werkt ook niet.

  7. Inmiddels steeds meer mensen met vervelende gevolgen van deze storing. Ik sluit me aan bij wat Johan zegt.

  8. Is dit nog van deze tijd om dag twee in te gaan zonder e-mail
    terwijl beloofd is dat alles nog sneller en beter gaat worden?
    Moet nu reiskosten/uren maken om werkstukken in mijn bezit te krijgen?
    Ik reken erop dat het vanochtend wordt opgelost!

    • Tele2 heeft geen indicatie aan oplostijd gegeven, dus er is feitelijk niks beloofd. Daarnaast hebben eerdere storingen voor @zonnet en @versatel adressen ook langer geduurd, dit is niet de eerste keer.

  9. 17/9 10.30 uur kan nog steeds niet inloggen op tele2/zonnet
    erg vervelend, het gebeurt vaker.
    Wanneer is dit opgelost?

  10. ik kan nog steeds niet bij mijn mail. Duurt nu wel erg lang. In verband met lopende sollicitaties erg vervelend

  11. erg vervelend! zit op een belangrijke mail te wachten en kan al UREN niet inloggen. Dit is trouwens niet de eerste keer dat dit gebeurd bij Tele2…

  12. Vanmiddag viel ook mijn tele2 webmail eruit en ik kan ook niets meer open op de site, mijn tele2? Is in Emmen

  13. IK begrijp dat het best veel kost om zonnet in de lucht te houden, maar om de mensen op deze manier te bewegen om over te stappen op andere mailaccounts is pure chantage en staat gelijk aan Maffia- praktijken.
    Gewoon zorgen dat het werkt en het verlies incalculeren. Ik wacht wel en misschien dat er een advocaat is die een zaak wil starten ivm gederfde inkomsten??? Eendracht maakt macht (ook bij oplossingen!!!!)

    • maandagavond 15-9 plm 21.00 geen inlog mogelijk.
      dinsdagmiddag 16-9 om 17.30 nog geen inlog mogelijk.

      Storing duur nu reeds zo’n 20 uur !!!
      Ik ben ook voor mijn werk (uitvaart branche) afhankelijk van email.
      ZEEEEEEEER VERVELEND !!!!!

Reageren is niet meer mogelijk.