12 okt

Landelijke storing Vodafone netwerk

begintijd rond 07:45

eindtijd onbekend

In de loop van de ochtend Vodafone getroffen door een zware storing op haar netwerk. Hierdoor kunnen Vodafone gebruikers via hun mobiel beperkt tot geen gebruik maken van zowel mobiel bellen als mobiel internet. Het gaat dan zowel om 3G, 4G als 5G mobiel internet.

De provider is op de hoogte van de storing en werkt met haar technici hard aan een oplossing. Oplostijd is nog niet bekend gemaakt.

Update 12 oktober 2021, 09:42

Vodafone meldt dat men nog steeds bezig is met het onderzoeken van de oorzaak. Nu lijkt ook de Vodafone App problemen te geven. Gegevens lijken niet te laden en men krijgt een foutmelding te zien.

Update 12 oktober 2021, 10:49

Het onderzoek naar de oorzaak van de storing is nog steeds in volle gang. De storing is nog steeds op landelijk niveau gaande.

Update 12 oktober 2021, 11:15

De provider meldt dat een deel van de storing is verholpen. Echter is een aanzienlijk deel nog steeds niet opgelost en ervaren veel Vodafone klanten nog last van de storing.

Update 12 oktober 2021, 14:09

Vodafone meldt dat de storing nog steeds niet is opgelost. De gedeeltelijke oplossing heeft maar hele geringe impact. Veel Vodafone gebruikers hebben nog steeds last van de storing.

Update 12 oktober 2021, 14:38

De provider heeft bevestigd dat de landelijke netwerk storing is opgelost! Heb je nog geen verbinding? Zet de telefoon voor een minuut uit en start deze weer opnieuw op.

1 reactie op deze storing:

  1. De hele organisatie van Humanitas Lochem ligt uit het systeem, kan niet bellen en internetten. Graag een richttijd geven.

Reageren is niet meer mogelijk.