06 feb

Den Haag (Binnenhof) storing door kabelbreuk

Richting het eind van de middag is een netwerkkabel beschadigd geraakt tijdens bouwwerkzaamheden op het Binnenhof. Hierdoor hebben ongeveer 2000 VodafoneZiggo klanten in Den Haag hoogstwaarschijnlijk de rest van de dag geen internet, tv en telefoon.

Naar verwachting duurt de storing nog zeker tot minstens 22.00 uur, omdat er eerst voorbereidingen nodig zijn voordat de kabelbreuk kan worden gerepareerd. Daarna kunnen de monteurs echt starten met het herstellen van de kabel.

1 reactie op deze storing:

Reageren is niet meer mogelijk.