25 jan

Rabobank internetbankieren storing

Sinds vanochtend kampt Rabobank met een algemene storing betreft internetbankieren. Hierdoor is het voor klanten niet mogelijk om gebruik te maken van internet bankieren. Dit geldt zowel via desktop/laptop als via de mobiele app van de Rabobank. Vrijwel alle dienstverlening lijkt niet te werken (sparen, betalen, beleggen, etc).

De bank heeft de storing reeds bevestigd en werkt hard aan een oplossing. Over de oorzaak is nog niks bekend gemaakt. Ook is er vooralsnog geen oplostijd afgegeven.

Lees meer
20 dec

Rabobank app storing

Aan het begin van de middag is er een storing ontstaan bij de Rabobank. Hierdoor is het niet mogelijk gebruik te maken van de Rabobank app. Het inloggen lukt wel, maar daarna krijgt men een wit scherm te zien.

Door de storing is het niet mogelijk betalingen te zien dan wel uit te voeren via de app. Ook het uitvoeren van iDeal betalingen via de QR code is niet mogelijk. Hiervoor moet men tijdens de storing uitwijken naar het gebruiken van de Rabo reader.

Lees meer
26 okt

Rabobank app storing

In de loop van de ochtend is er een storing ontstaan met de app van de Rabobank. Hierdoor is het voor klanten niet mogelijk om via de app rekening informatie te bekijken. De rekening laadt zo goed als niet.

De melding die veelal voorkomt is ‘kan tijdlijn niet laden’. Rabobank heeft de storing inmiddels bevestigd en haar engineers zijn druk bezig met het oplossen van de storing. Een oplostijd is niet afgegeven.

Lees meer
10 sep

Onderhoud Rabobank internet bankieren

begintijd 01:30

eindtijd 03:30 (verwacht)

Komende nacht, 11 september 2022, zal Rabobank onderhoud plegen aan haar systemen. Gedurende het onderhoud kunnen gebruikers forse impact verwachten:

  • Raadplegen van saldo is niet mogelijk.
  • Geld overschrijven is niet mogelijk.
  • iDeal transacties (= alle online betalingen bij bv. webshops) is niet mogelijk.

Gebruikers van de Rabobank moeten hier rekening mee houden. Mochten er nog belangrijke transacties gedaan moeten worden, is het raadzaam deze zo snel als mogelijk uit te voeren voor het onderhoud.

Lees meer
31 aug

Rabobank internetbankieren storing

Aan het begin van de middag is er een storing ontstaan bij de Rabobank. Klanten van de bank kunnen hierdoor geen gebruik maken van internetbankieren. Ook bankieren via de Mobiele apps van de Rabobank is niet mogelijk.

De bank heeft de storing inmiddels bevestigd en zegt hard te werken aan een oplossing. Pinnen werkt vooralsnog wel gewoon. Oplostijd is nog onbekend.

Lees meer
24 aug

Rabobank app storing

In de loop van de middag is er een storing ontstaan bij de Rabobank. Het gaat specifiek om een storing in de Rabobank app. Gebruikers van de bank app kunnen problemen ervaren met de app, doordat de tijdlijn met transacties niet kan laden.

De bank heeft de storing inmiddels bevestigd en werkt hard aan een oplossing. De oorzaak lijkt nog niet duidelijk op dit moment. Oplostijd is vooralsnog onbekend.

Lees meer
01 jun

Rabobank PIN storing

Sinds begin van de middag kampt Rabobank met een pin storing. De problemen met pinnen zijn specifiek voor nieuwere passen die uitgegeven zijn met NFC chip. De nieuwere pas is herkenbaar door de witte kleur. Wie met onder andere Apple Pay betaald, kan tegen een geblokkeerde pas stuiten of melding ‘pas ongeschikt’.

Het is raadzaam voor nu te pinnen via de ouderwetse methode (= pas in het pin apparaat stoppen. Betaal dus vooral niet via de NFC chip zolang de storing gaande is.

De bank heeft de storing nog niet bevestigd. Oplostijd is vooralsnog onbekend.

Lees meer