19 jan

Netwerk onderhoud

In de nacht van woensdag 18 januari 2017 op donderdag 19 januari 2017 tussen 01.00 uur en 03.00 uur vindt er onderhoud plaats aan ons netwerk. Het zou kunnen dat u in deze periode ongeveer een half uur geen internet, tv en bellen heeft.
Als het goed is komt uw verbinding vanzelf weer tot stand. Heeft u na 03.00 uur nog geen internet? Haal dan 30 seconden de stekker van uw modem uit het stopcontact. Steek de stekker er weer in en na 5 minuten bent u weer online.
Wij houden u op deze pagina op de hoogte van het verloop van het onderhoud.

Update

Het onderhoud aan ons netwerk is succesvol afgerond. Als het goed is komt uw verbinding vanzelf weer tot stand. Heeft u nog geen internet? Haal dan 30 seconden de stekker van uw modem uit het stopcontact. Steek de stekker er weer in en na 5 minuten bent u weer online.

25 okt

Online internet problemen

Op dit moment hebben we in enkele regio’s problemen met onze internetdiensten. Op sommige momenten merkt u dit aan traag of niet-werkend internet. Wij vinden dit zeer vervelend. De oorzaak is inmiddels bekend en we werken hard aan een oplossing.

Oplossing

Uiterlijk 5 november is het opgelost. Hierdoor is onze klantenservice ook veel drukker dan u van ons gewend ben. Onze excuses voor het ongemak.

19 okt

Online storing in Zwolle

Begin: 18-10-2016 – 1:36
Einde: 18-10-2016 – 1:55

Door een storing in Zwolle kan het zijn dat u problemen ondervindt met internet, telefonie en interactieve TV van Online.nl.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

26 sep

Online Internet, telefonie, televisie onderhoud

Maandag 26 tot en met donderdag 29 september 2016

Begin: 02:00
Einde: 06:00

Het onderhoud

In de nacht voeren wij gepland onderhoud uit uw aan internet, interactieve televisie en telefonie diensten van Online.nl. Mochten uw diensten na 6:00 nog niet werken kunt u dit zelf oplossen door uw modem even uit en daarna weer aan te zetten. Als uw modem opnieuw opgestart is zouden uw diensten weer moeten werken. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

14 sep

Foutieve e-mail verzonden

Op 13 en 14 september hebben Online.nl klanten mogelijk een foutief verzonden email ontvangen met het kenmerk E02-leveringsdatum-bev. Deze email kunt u als niet verzonden beschouwen.

Let op! In de email wordt uw inlognaam en wachtwoord genoemd. Als u dit op een eerder moment zelf gewijzigd heeft, zijn de in de email genoemde inloggegevens incorrect. Uw inloggegevens zijn niet gewijzigd.

Mocht u toch nog vragen hebben over deze email en een medewerker van Online.nl willen spreken, dan kunt contact opnemen met 0900-9515 (€ 0,50 per gesprek + de kosten voor het bellen naar vaste nummers).

Onze excuses voor het ongemak.

27 aug

Online telefonie storing

Begin: 27-08-2016 – 20:51
Einde: 27-08-2016 – 23:21

Na de storing vanochtend, is er wederom een telefonie storing gaande. Door een storing kunnen klanten met een Zyxel modem op dit moment mogelijk geen gebruik maken van telefonie.

Wij zetten uw modem op afstand uit en weer aan om het probleem te verhelpen. Mogelijk ervaart u hierdoor een korte onderbreking van uw internetverbinding. Onze excuses voor het ongemak.

 

27 aug

Online telefonie storing

Begin: 27-08-2016 – 08:42
Einde: 27-08-2016 – 11:30

Door een storing kunnen klanten met een Zyxel modem op dit moment mogelijk geen gebruik maken van telefonie.

Wij zetten uw modem op afstand uit en weer aan om het probleem te verhelpen. Mogelijk ervaart u hierdoor een korte onderbreking van uw internetverbinding. Onze excuses voor het ongemak.