20 dec

Rabobank app storing

Aan het begin van de middag is er een storing ontstaan bij de Rabobank. Hierdoor is het niet mogelijk gebruik te maken van de Rabobank app. Het inloggen lukt wel, maar daarna krijgt men een wit scherm te zien.

Door de storing is het niet mogelijk betalingen te zien dan wel uit te voeren via de app. Ook het uitvoeren van iDeal betalingen via de QR code is niet mogelijk. Hiervoor moet men tijdens de storing uitwijken naar het gebruiken van de Rabo reader.

Lees meer
24 nov

Onderhoud Mijn Vattenfall en de Energie app

Vattenfall zal komend weekend onderhoud uitvoeren aan haar systemen. Hierdoor kunnen Vattenfall klanten geen gebruik maken van Mijn Vattenfall en de Energie app.

Het onderhoud zal plaatsvinden:

  • vrijdag 25 november na 15.00 uur tot maandag 28 november 5.00 uur.

Het energiebedrijf geeft aan dat het onderhoud nodig is om de benodigde aanpassingen te doen voor onder andere de aangekondigde prijsverhoging en ter voorbereiding van het energieplafond.

15 nov

ABN AMRO internet bankieren storing

begintijd rond 16:10

eindtijd onbekend

Aan het eind van de middag is er een storing ontstaan bij ABN AMRO. Hierdoor kunnen gebruikers van de bank vrijwel geen gebruik maken van internet bankieren.

Ook bankieren via de ABN AMRO app is getroffen door de storing en is op dit moment beperkt tot niet beschikbaar..

De bank heeft de storing nog niet bevestigd. Oplostijd is daarom ook nog onbekend.

Lees meer
27 okt

ABN AMRO internetbankieren storing

In de loop van de ochtend is ABN AMRO getroffen door een algemene storing met haar internet bankieren. Hierdoor is het voor klanten niet mogelijk om via welk apparaat dan ook gebruik te maken van internet bankieren.

Ook ABN AMRO app is getroffen door de storing en kan momenteel ook geen gebruik gemaakt worden van bankieren via de app.

De bank heeft de storing inmiddels bevestigd en werkt hard aan een oplossing. Oplostijd is verder niet afgegeven.

Lees meer
26 okt

Rabobank app storing

In de loop van de ochtend is er een storing ontstaan met de app van de Rabobank. Hierdoor is het voor klanten niet mogelijk om via de app rekening informatie te bekijken. De rekening laadt zo goed als niet.

De melding die veelal voorkomt is ‘kan tijdlijn niet laden’. Rabobank heeft de storing inmiddels bevestigd en haar engineers zijn druk bezig met het oplossen van de storing. Een oplostijd is niet afgegeven.

Lees meer
12 sep

Apple (iOS) app update storing

Vanavond heeft Apple haar nieuwe besturingssystemen voor iPhone (iOS 16) en Macbooks (MacOS 12.6) uitgebracht. Tegelijkertijd heeft het bedrijf de ‘Algemene Voorwaarden Apple mediadiensten’ aangepast, welke sinds vanavond voor nieuwe updates geaccepteerd moet worden.

Het accepteren van de voorwaarden leidt echter tot een foutmelding. Hierdoor kunnen Apple gebruikers problemen ondervinden met het downloaden en updaten van hun apps:

Lees meer
13 jun

ING storing app en Mijn ING

In de loop van de ochtend is er een storing ontstaan bij ING. Hierdoor is het voor klanten niet mogelijk om hun saldo in te zien via de ING app en/of Mijn ING. Het creëren van betaalopdrachten werkt wel en ook het inzien van transacties is niet geraakt door de storing.

ING heeft de storing inmiddels bevestigd en werkt hard aan een oplossing. Oplostijd is vooralsnog onbekend.

Update 14 juni 2022, 09:50

ING geeft aan dat de storing nu volledig is opgelost. Alle systemen werken weer naar behoren.

23 mei

ABN AMRO bankieren storing

begintijd rond 09:00

eindtijd onbekend

In de loop van de ochtend is er een storing ontstaan bij ABN AMRO. Hierdoor kunnen klanten geen gebruik maken van zowel mobiel bankieren via de app als internet bankieren via laptop/desktop.

De bank heeft de storing inmiddels bevestigd en werkt hard aan een oplossing. Oplostijd is nog onbekend.

Lees meer