24 jan

Ziggo Go app problemen

In de loop van de avond zijn er problemen ontstaan met de streamingsdienst van de Ziggo Go app. Hierdoor kunnen klanten van Ziggo geen gebruik maken van de betreffende app. Gebruikers krijgen de foutcode CS2010 te zien.

De provider heeft de storing reeds bevestigd en zegt onderzoek te doen naar de oorzaak van de problemen. Een oplostijd is niet bekend gemaakt.

Lees meer
16 jun

Rabobank storing: Rabo app en iDeal betalingen

In de loop van de ochtend is er een storing ontstaan bij de Rabobank. Hierdoor kunnen klanten die gebruik maken van de Rabo app problemen ondervinden met toegang krijgen tot enige functie. Ook iDeal transacties via Rabobank ondervinden op dit moment problemen.

De bank heeft de storing inmiddels bevestigd. De oorzaak is echter nog niet achterhaald en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Oplostijd is vooralsnog onbekend.

Lees meer
12 mei

ING storing, app inlogproblemen

In de loop van de ochtend is ING voor de zoveelste keer getroffen door een storing. Dit keer lijken de problemen zich voornamelijk te concentreren op inloggen via de app. Ook betalingen via de app werkt vrijwel niet.

De bank heeft de storing inmiddels bevestigd. De bankieren app geeft inmiddels een melding, om het later nog eens te proberen. Oorzaak onbekend. Oplostijd even goed niet bekend.

Update 12 mei 2023, 15:00

ING geeft aan dat de storing is verholpen. De app zou weer normaal moeten functioneren. Zowel inloggen als betalen moet voor iedereen weer werken.

20 dec

Rabobank app storing

Aan het begin van de middag is er een storing ontstaan bij de Rabobank. Hierdoor is het niet mogelijk gebruik te maken van de Rabobank app. Het inloggen lukt wel, maar daarna krijgt men een wit scherm te zien.

Door de storing is het niet mogelijk betalingen te zien dan wel uit te voeren via de app. Ook het uitvoeren van iDeal betalingen via de QR code is niet mogelijk. Hiervoor moet men tijdens de storing uitwijken naar het gebruiken van de Rabo reader.

Lees meer
24 nov

Onderhoud Mijn Vattenfall en de Energie app

Vattenfall zal komend weekend onderhoud uitvoeren aan haar systemen. Hierdoor kunnen Vattenfall klanten geen gebruik maken van Mijn Vattenfall en de Energie app.

Het onderhoud zal plaatsvinden:

  • vrijdag 25 november na 15.00 uur tot maandag 28 november 5.00 uur.

Het energiebedrijf geeft aan dat het onderhoud nodig is om de benodigde aanpassingen te doen voor onder andere de aangekondigde prijsverhoging en ter voorbereiding van het energieplafond.

15 nov

ABN AMRO internet bankieren storing

begintijd rond 16:10

eindtijd onbekend

Aan het eind van de middag is er een storing ontstaan bij ABN AMRO. Hierdoor kunnen gebruikers van de bank vrijwel geen gebruik maken van internet bankieren.

Ook bankieren via de ABN AMRO app is getroffen door de storing en is op dit moment beperkt tot niet beschikbaar..

De bank heeft de storing nog niet bevestigd. Oplostijd is daarom ook nog onbekend.

Lees meer
27 okt

ABN AMRO internetbankieren storing

In de loop van de ochtend is ABN AMRO getroffen door een algemene storing met haar internet bankieren. Hierdoor is het voor klanten niet mogelijk om via welk apparaat dan ook gebruik te maken van internet bankieren.

Ook ABN AMRO app is getroffen door de storing en kan momenteel ook geen gebruik gemaakt worden van bankieren via de app.

De bank heeft de storing inmiddels bevestigd en werkt hard aan een oplossing. Oplostijd is verder niet afgegeven.

Lees meer
26 okt

Rabobank app storing

In de loop van de ochtend is er een storing ontstaan met de app van de Rabobank. Hierdoor is het voor klanten niet mogelijk om via de app rekening informatie te bekijken. De rekening laadt zo goed als niet.

De melding die veelal voorkomt is ‘kan tijdlijn niet laden’. Rabobank heeft de storing inmiddels bevestigd en haar engineers zijn druk bezig met het oplossen van de storing. Een oplostijd is niet afgegeven.

Lees meer