09 apr

[open] Storing Amsterdam – Internet van XS4ALL

gemeld door Shon op 9-04-2018, 10:45
begintijd: 10:40, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Amsterdam momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

05 apr

[open] Storing Amsterdam – Internet van XS4ALL

gemeld door Martin op 5-04-2018, 11:28
begintijd: 10:30, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Amsterdam momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

09 mrt

[open] Storing Amsterdam – Internet van XS4ALL

gemeld door martin op 9-03-2018, 10:53
begintijd: 10:45, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Amsterdam momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.

Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

19 feb

[open] Storing Amsterdam – Internet van XS4ALL

gemeld door Suzanne op 19-02-2018, 17:31
begintijd: 17:26, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Amsterdam momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

05 feb

[NL, AMS-01] Connectivity issues in part of our network

Time: February 5, 2018 09:09:00 (CET)
Dear LeaseWeb Customer,

A redundant router in our AMS-01 datacenter experienced an unexpected reboot. The device is now back online. We are currently performing an in-depth investigation to deduce the cause of the reboot.

As the router is part of a redundant setup, no impact should be noticed. If you are experiencing connectivity issues at this time, please contact our Support department (support@leaseweb.com).

Possible impacted ranges:
94.75.192.0/18
95.211.0.0/19
62.212.69.224/27
62.212.75.0/24
82.192.87.0/24
82.192.88.0/24
2001:1AF8:4400::/40
…………

37.1.144.0/24
46.182.176.0/22
77.81.240.0/21
87.236.96.0/21
91.215.136.0/22
94.124.56.0/21
145.255.128.0/21
185.131.24.0/22
185.24.172.0/23
185.24.175.128/25
185.34.68.0/22
185.71.60.0/22
193.27.72.0/23
212.7.192.128/25
212.7.193.128/25
212.7.195.192/26
212.7.196.192/26
212.7.208.0/24
212.7.214.128/25
185.172.48.0/24
2A01:9400:2::/48
2A02:CC8::/32
2A03:E280:0:1::/64
2a03:38a0::/32

02 feb

[NL, AMS-01] Connectivity issues in part of our network

Time: February 2, 2018 12:21:00 (CET)
Dear LeaseWeb Customer,

We are currently experiencing issues with a router in our AMS-01 datacenter. The cause of the issue is being troubleshooted by our engineers and an update will be provided as soon as possible.

As the router is part of a redundant setup, no impact should be noticed. If you are experiencing connectivity issues at this time, please contact our Support department (support@leaseweb.com).

Possible impacted ranges:
94.75.192.0/18
95.211.0.0/19
62.212.69.224/27
62.212.75.0/24
82.192.87.0/24
82.192.88.0/24
2001:1AF8:4400::/40
…………

37.1.144.0/24
46.182.176.0/22
77.81.240.0/21
87.236.96.0/21
91.215.136.0/22
94.124.56.0/21
145.255.128.0/21
185.131.24.0/22
185.24.172.0/23
185.24.175.128/25
185.34.68.0/22
185.71.60.0/22
193.27.72.0/23
212.7.192.128/25
212.7.193.128/25
212.7.195.192/26
212.7.196.192/26
212.7.208.0/24
212.7.214.128/25
185.172.48.0/24
2A01:9400:2::/48
2A02:CC8::/32
2A03:E280:0:1::/64
2a03:38a0::/32

25 jan

[NL, AMS-01] Connectivity issues in part of our network [Update]

Time: January 25, 2018 10:45:00 (CET)
[UPDATE 13:45 CET]

Dear LeaseWeb Customer,

We are actively monitoring the current situation, no connectivity issues should be experienced as of now, however in case you do encounter connectivity issues, please open a ticket via the Customer Portal or send an e-mail to support@leaseweb.com

Dear LeaseWeb Customer,

You might have been experiencing connectivity issues to certain networks from our AMS-01 datacenter due to some issues with one of our providers.

We have identified the issue and have rerouted traffic to other carriers.

If you still encounter connectivity issues, please open a ticket via the Customer Portal or by sending an e-mail to support@leaseweb.com

07 jan

[NL, AMS-01] Connectivity issues in part of our network

Time: January 7, 2018 19:15:00 (CET)
Dear LeaseWeb Customer,

We have experienced a partial network connectivity issue in one of our routers in AMS-01 data center due to high CPU on our router between 18:10 – 19:15 CET. Connectivity has now been fully restored and CPU is back to normal levels. We are monitoring the situation and investigating the issue further.

Affected ranges:

85.17.4.0/24
85.17.76.0/22
85.17.80.0/22
95.211.102.0/23
95.211.162.0/23
80.253.248.0/22
213.142.132.0/22
213.142.136.0/21
213.142.144.0/22
2001:1AF8:4040::/44
2A04:1880:1111::/48

If you still encounter connectivity issues, please open a ticket via the Customer Portal or by sending an e-mail to support@leaseweb.com

27 dec

[open] Storing Amsterdam-Kadoelen – Internet van XS4ALL

gemeld door Richard op 27-12-2017, 08:45
begintijd: 8:40, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Amsterdam-Kadoelen momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.