21 jun

Outlook storing

Aan het begin van de middag is er een storing ontstaan op het e-mail platform van Outlook. Door de technische problemen is het niet mogelijk om connectie te maken met een Outlook mailbox via welk kanaal/protocol dan ook. De storing is beperkt tot Europese gebruikers, waardoor dus ook Nederlandse Outlook gebruikers zijn getroffen door de mail problemen.

Microsoft (de eigenaar van Outlook) is op de hoogte van de storing en werkt met haar engineers hard aan een oplossing. Oplostijd is vooralsnog onbekend.

Lees meer
26 mei

Ziggo e-mail storing

In de loop van de middag is er een mail storing ontstaan bij Ziggo. Door de e-mail storing kunnen gebruikers problemen ervaren met het versturen en/of ontvangen van e-mail met een Ziggo e-mail adres.

Het lijkt op dit moment een toegangsprobleem te zijn, aangezien de inlog sowieso al problemen geeft. De provider heeft de storing nog niet bevestigd en oplostijd is daarom ook niet nog bekend.

Lees meer
31 mrt

Zonnet en Versatel e-mail storing

begintijd rond 10:30

eindtijd onbekend

In de loop van de ochtend is er e-mail storing ontstaan bij Zonnet. Hierdoor kunnen gebruikers met een @zonnet.nl en/of @versatel.nl e-mailadres problemen ervaren met het ontvangen en/of versturen van e-mail.

Het is sterk aan te raden geen wijzigen aan uw e-mail configuratie aan te brengen, als poging om mail binnen te krijgen. De provider werkt hard aan een oplossing. Oplostijd is vooralsnog onbekend.

15 feb

[Open] Storing E-mail van XS4ALL

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel geen verbinding kunt maken met onze mailserver of dat u problemen ervaart met het inloggen op XS4ALL Webmail. Ook mail van Planet Internet en Het Net zijn getroffen door deze storing.

Als het e-mailprogramma vraagt het wachtwoord in te voeren dan adviseren we u hiermee te wachten. Dit probleem lost zich vaak vanzelf op.

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

27 dec

Hostnet e-mail storing

Begintijd 07:15

Eindtijd onbekend

In de loop van de ochtend is er een storing ontstaan op het e-mail platform van hostingbedrijf Hostnet. Hierdoor kunnen klanten problemen ondervinden met het ontvangen/versturen van e-mail.

De provider heeft de storing inmiddels bevestigd. Oorzaak is nog niet getraceerd. Oplostijd is vooralsnog ook onbekend.

Lees meer
24 dec

[Open] Storing E-mail van XS4ALL

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel geen verbinding kunt maken met onze mailserver of dat u problemen ervaart met het inloggen op Webmail (https://webmail.xs4all.nl).

Als het e-mailprogramma vraagt het wachtwoord in te voeren dan adviseren we u hiermee te wachten. Dit probleem lost zich vaak vanzelf op.

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

22 dec

[Open] Storing E-mail van XS4ALL

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel geen verbinding kunt maken met onze mailserver (smtp.xs4all.nl, imap.xs4all.nl en pop.xs4all.nl) of dat u problemen ervaart met het inloggen op Webmail (https://webmail.xs4all.nl).

Als het e-mailprogramma vraagt het wachtwoord in te voeren dan adviseren we u hiermee te wachten. Dit probleem lost zich vaak vanzelf op.

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

21 dec

[Open] Storing E-mail van XS4ALL

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel geen verbinding kunt maken met onze mailserver of dat u problemen ervaart met het inloggen op Webmail (https://webmail.xs4all.nl).

Als het e-mailprogramma vraagt het wachtwoord in te voeren dan adviseren we u hiermee te wachten. Dit probleem lost zich vaak vanzelf op.

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

17 jul

[Opgelost] Storing E-Mail van XS4ALL

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel geen verbinding kunt maken met onze mailserver (smtp.xs4all.nl, imap.xs4all.nl en pop.xs4all.nl) of dat u problemen ervaart met het inloggen op Webmail (https://webmail.xs4all.nl).

Als het e-mailprogramma vraagt het wachtwoord in te voeren dan adviseren we u hiermee te wachten. Dit probleem lost zich vaak vanzelf op.

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

15 jun

[Opgelost] Storing Verstoring Email servers – Email van XS4ALL

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel vertraagt verbinding kunt maken met onze mailserver (smtp.xs4all.nl, imap.xs4all.nl en pop.xs4all.nl) of dat u problemen ervaart met het versturen van mail op Webmail (https://webmail.xs4all.nl). Mocht u door uw E-Mail programma gevraagd worden opnieuw het wachtwoord in te voeren adviseren we u hiermee te wachten. Dit probleem lost zich vaak vanzelf op.

Dit kan bij E-mail programma's (Outlook, Thunderbird, Mac mail) voor foutmeldingen zorgen dat de mail niet verstuurd kan worden. Wij adviseren om dit na deze storing opnieuw te proberen.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

Storingsoverzicht - alle storingen, internet storingen