Modems (Experia Box) herstarten uit zichzelf
Op dit moment kun je problemen ervaren met de Experia Box (Arcadyan VGV7519). Deze start uit zichzelf opnieuw op. Dit gebeurt om de 12 of 24 uur.
Het probleem is in onderzoek en er wordt gezocht naar een oplossing.
UPDATE 12-03-2015 14:52 uur
De problemen met het herstarten van Arcadyan modems is helaas nog niet definitief opgelost. Wij hebben wel een aanpassing gedaan in het netwerk waardoor het herstartmoment voornamelijk ’s nachts plaats zal vinden. Op deze manier is de verwachting dat je hier minder last van ervaart.
Wij zijn nog druk bezig met het definitief oplossen van dit probleem maar kunnen nog niet exact aangeven wanneer de oplossing er zal zijn.
UPDATE 13-03-2015 14:30 uur
Helaas heeft de aanpassing in het netwerk er niet bij alle aansluitingen voor gezorgd dat de herstart voornamelijk ’s nachts plaatsvindt. Dit betekent dat het nog steeds voor kan komen dat het modem overdag herstart.
UPDATE 16-03-2015 18:30 uur
Afgelopen vrijdag is er een workaround toegepast. Deze workaround zorgt ervoor dat de storing om de 7 dagen pas gebeurt.
UPDATE 18-03-2015 13:30 uur
Helaas is er nog geen definitieve oplossing gevonden voor het probleem met de modems die herstarten. Er is echter wel een wijziging doorgevoerd dat het herstarten eens in de 7 dagen voorkomt. Dit betekent dat aankomend weekend een aantal klanten hier nog hinder van kan ondervinden. In de tussentijd gaat het onderzoek naar het vinden van de oorzaak verder.