22 sep

Algemene storing BBeyyond & Tele2 Zakelijk

Op dit moment hebben we een algemene storing. De storing speelt op een Inter-connect Global Switch en alle Tele2/BBeyond klanten kunnen hiervan hinder aan ondervinden. Wij zijn druk bezig om de oorzaak van de verstoring te achterhalen en de problemen op te lossen.

Update 12:35 uur
Het onderdeel dat de storing heeft veroorzaakt is inmiddels vervangen en wordt zo snel mogelijk geactiveerd. Zodra dit is gebeurd zullen wij gecontroleerd alle diensten weer aansluiten.

12 sep

Tele2 Zakelijk – Hosted voice onderhoud

Zaterdag 13 september 18.00 uur tot en met zondag 14 september 12.00 uur pleegt Tele2 Zakelijk onderhoud aan de beheerdersportal voor Hosted Voice

Tijdens het onderhoud werkt de telefonie dienst Hosted Voice gewoon. Ook de portal voor eindgebruikers en de Hosted Voice app functioneren normaal. Op de portal voor beheerders is alleen een onderhoudspagina zichtbaar.

26 aug

Software update Hosted Voice (Tele2 Zakelijk)

Tele2 Zakelijk gaat binnenkort de software van uw vaste telefoontoestel vernieuwen. Vanaf a.s. donderdag 28 augustus is de nieuwe software voor Hosted Voice voor alle Polycom toestellen beschikbaar. De nieuwe software bevat een aantal verbeteringen ten opzichte van de oude.

Waarom nieuwe software?
Hier onder een kleine selectie van de verbeteringen:

• Vanaf nu zijn alle typen doorschakelingen zichtbaar op de display. U weet voortaan meteen of er een doorschakeling actief is.
• De MWI led (Message Waiting Indicator) brandt niet meer in de ‘power saving mode’ als er geen nieuwe berichten zijn.
• De update verbetert de stabiliteit van het toestel.
Wat moet u doen?
De software is vanaf aanstaande donderdag, 28 augustus beschikbaar. U haalt de nieuwe software binnen door het Polycom toestel te herstarten:
• Toets Menu
• Optie 3 – Instellingen
• Optie 1 – Basis Instellingen
• Optie 8 – Telefoon Herstarten
• Bevestig ‘Herstarten’ met de ‘Ja-toets’.
Wilt u controleren of u de nieuwe software is geinstalleerd?
• Toets Menu
• Optie 2 : Status
• Optie 1 : Toestel
• Optie 2 : Applicatie
• Optie 1 : Hoofd Applicatie
• Het versie nummer begint met : 4.0.5.xxxxx (dit is de nieuwe versie)

Mocht u als gevolg van de aanpassing in de configuratie van uw toestel problemen ondervinden of indien u nog vragen heeft, neemt u dan contact op met Tele2 via 020-750 1171, optie 1.

24 jul

Tele2 Zakelijk: Onderhoud Hosted Voice

Op vrijdag 25 juli a.s. tussen 06.00 en 07.00 uur vindt een wijziging plaats in de configuratie van al uw vaste Polycom toestellen. Deze aanpassing is noodzakelijk om de toestellen voor te bereiden op een software upgrade die later dit jaar zal volgen. Vrijdag worden alle toestellen op afstand automatisch gereset en worden alle toestellen vervolgens opnieuw opgestart.

Wat verandert er?
Voor medewerkers die gebruikmaken van de toestellen Polycom type 450 en 650 veranderen de aanduidingen “Log In” en “Log Uit” door “AsignIn” en “AsignOut”. Voor de rest blijft de werking en de Nederlandse taal van het menu van deze toestellen ongewijzigd. Voor de overige Polycom toestellen verandert er niets.

Verder merkt u niets van deze wijziging. Mocht uw toestel alsnog problemen ondervinden bij de herstart, haalt u dan even de stroom van het toestel (powerkabel of ethernetkabel bij power over ethernet loshalen) en sluit het toestel vervolgens opnieuw aan. Het toestel start dan automatisch op en meldt zich automatisch aan.

Mocht u als gevolg van de aanpassing in de configuratie van uw toestel problemen ondervinden of indien u nog vragen heeft, neemt u dan contact op met Tele2 via 020-750 1171, optie 1.