23 nov

[Open] Storing Opnames – Televisie van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u momenteel problemen ondervinden met het inplannen en het terugkijken van opnames. Dit geldt voor zowel Televisie van XS4ALL als de XS4ALL Televisie-app. Ook Begin Gemist is hiermee verstoord.

Het betreft: Televisie van XS4ALL.

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Wij adviseren u pas de TV-Ontvanger te herstarten nadat de storing is afgemeld.
Onze excuses voor het ongemak.

06 okt

Caiway TV storing

Op verschillende plaatsen is er een TV storing op het Caiway netwerk. Deze lijkt aan het begin van de avond te zijn ontstaan. Hierdoor kunnen Caiway klanten stilstaand beeld of geen beeld ervaren.

De provider heeft de storing vooralsnog niet bevestigd. Hierdoor is een geschatte oplostijd onbekend.

Update 6 oktober 2021, 20:35 uur

Caiway heeft inmiddels de storing bevestigd en is sinds pakweg een uur al bezig met de storing op te lossen. Er is nog steeds geen oplostijd afgegeven.

De storing is inmiddels opgelost.

18 aug

Grote Ziggo Go storing

In de loop van de ochtend vond is er een grote landelijke storing ontstaan bij Ziggo. Hierdoor kunnen Ziggo gebruikers problemen ondervinden met het kijken van televisie en ook voetbal wedstrijden via Ziggo Go.

De provider is op de hoogte van de storing en de engineers werken hard aan een oplossing. Oplostijd is vooralsnog onbekend.

Update

De storing is inmiddels opgelost. Gebruikers kunnen weer volledig gebruik maken van Ziggo Go.

10 mei

[Open] Storing Televisie van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u momenteel problemen ondervinden met Televisie van XS4ALL en de XS4ALL Televisie-app.

Het betreft: Televisie van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Wij adviseren u pas de TV-ontvanger te herstarten nadat de storing is afgemeld.
Onze excuses voor het ongemak.

17 mrt

[Open] Storing Televisie van XS4ALL(terugkijken en opnames)

Als gevolg van een storing kunt u momenteel problemen ondervinden met het inplannen en het terugkijken van opnames. Dit geldt voor zowel Televisie van XS4ALL als de XS4ALL Televisie-app. Ook Begin Gemist is hiermee verstoord.

Het betreft: Televisie van XS4ALL.

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Wij adviseren u pas de TV-Ontvanger te herstarten nadat de storing is afgemeld.
Onze excuses voor het ongemak.