22 okt

[open] onderhoudt aan onze Voip dienst

gemeld door Wladimir op 22-10-2018, 13:09
begindatum: 23-10-2018
begintijd: 23-10 2018 00:00, duur: 4 uur

Op dinsdag 23-10-2018 vanaf 00:00 tot woensdag 24-10-2018 04:00
wordt er onderhoudt gedaan aan onze Voip dienst.

Er kunnen korte onderbrekingen ontstaan op actieve telefonie verkeer.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

08 mrt

Onderhoud Virtuele telefooncentrale

De leverancier voor de Virtuele Telefooncentrale zal gepland onderhoud uit gaan voeren aan een deel van het platform. Dit geplande onderhoud zal plaatsvinden ter optimalisatie van onze dienstverlening.

Impact

Het onderhoud zal plaatsvinden op 08-03-2017 van 23:00 tot 09-03-2017 01:00. Tijdens het onderhoud kunt u mogelijk in verminderde mate gebruik maken van onze diensten.
De werkzaamheden zullen naar verwachting niet langer duren dan twee uur. Tijdens het onderhoud kunt u mogelijk in verminderde mate gebruik maken van onze telefoniedienst.

Mocht u onverhoopt toch (kleine) problemen ervaren naar aanleiding van de uitgevoerde onderhoud, probeert u dan alstublieft uw telefoontoestel even te herstarten.
Mocht dat niet het gewenste effect hebben, neem dan contact met ons op.

01 sep

[open] Storing VoIP-Selfcare

gemeld door Jasper op 1-09-2016, 12:46
begintijd: 11:30, duur: Onbekend

Door een storing in de “Mijn XS4ALL” omgeving en dan specifiek de
VoIP-Selfcare is het momenteel niet mogelijk om wijzigingen aangaande
uw telefonie uit te voeren en om uw voicemail af te luisteren.

Onze technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

Excuus voor de overlast.

27 jun

[open] VOIP selfcare niet bereikbaar – Storing – Bellen van XS4ALL

gemeld door Tim op 27-06-2016, 12:25
begintijd: 12:19, duur:

Als gevolg van een storing kunt u geen gebruik maken van VOIP selfcare.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

16 mrt

[opgelost] Storing – VoIP Selfcare – XS4ALL

gemeld door Bruno op 16-03-2015, 17:25
begintijd: 17:24 op 16-03-2015, duur: onbekend

Als gevolg van een storing in het VoIP Selfcare (https://voip-
selfcare.xs4all.nl) kunt u een foutmelding ervaren bij het benaderen
van de site.
U kunt het kostenoverzicht dus tijdelijk niet bekijken of andere
wijzigen doorvoeren.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

22 jul

Onderhoud VoIP-diensten

Onderhoud VoIP-diensten
Onze VoIP leverancier laat ons weten op 29 juli tussen 01.00u en 03.00u onderhoud uit te willen voeren aan hun systemen.

Deze systemen verzorgen de BIT VoIP dienst voor BIT en zijn klanten.

In uitzonderlijke, niet voorziene gevallen kunnen gedurende enkele minuten geen nieuwe gesprekken worden opgezet. Lopende gesprekken ondervinden geen hinder.

In het geval uw telefoon rinkelt, nét terwijl onze VoIP leverancier hun werkzaamheden verricht kán het zijn dat het gesprek niet beantwoord kan worden. Er dient dan een nieuwe poging te worden gedaan.

Mocht u na het onderhoudsvenster nog problemen ondervinden met uw telefoniedienst, herstart dan eerst uw apparatuur en neem indien gewenst contact op met Customer Care op 0318 648 688 of via email op info@bit.nl.

22 apr

Storing bellen in combinatie met Arcadyan modem

Momenteel kunt u problemen ervaren met Vast bellen in combinatie met het Arcadyan modemOp willekeurige momenten kan het VOIP lampje op uw modem uitgaan. Het is dan niet meer mogelijk te bellen of gebeld te worden.

Het herstarten van het modem kan dit probleem tijdelijk verhelpen.

Telfort is bezig met het onderzoeken van dit probleem en proberen zo snel mogelijk een oplossing te verzorgen voor dit probleem.

21 jun

Storing – Bellen van XS4ALL

Na het onderhoud van gisteravond op het VoIP platform van XS4ALL kan het zijn dat u problemen
ervaart met telefoneren.

Mocht dit het geval zijn bij u adviseren we het modem 20 seconden los te maken van de stroom en
weer aan te sluiten, hierna moet het modem weer verbinding opbouwen met uw telefoon nummer.

Onze excuses voor het ongemak.