18 sep

Netwerk storing Rotterdam – Arnhem

Op dit moment ervaart Eurofiber een netwerkincident tussen Rotterdam en Arnhem. Wij zijn nog in onderzoek naar de oorzaak. Verwachte hersteltijd: onbekend.

Update 18 september 2020, 12:55

We hebben de storing verder onderzocht en vermoeden dat er een kabelschade is in Rotterdam, omgeving Weena. We hebben ook inmiddels onze storingsaannemer ingeschakeld om naar Rotterdam te gaan voor verder onderzoek. Op dit moment weten we nog niet wat precies de impact is. ETR is nog onbekend.

Update 18 september 2020, 14:56

De monteur is in Rotterdam en heeft een klein rondje gereden om te zien of er op het trace werkzaamheden zouden zijn maar hij heeft niks kunnen zien. Daarom gaat hij naar een handhole toe om daar een OTDR meting te verrichten om zo de schade plek te kunnen vinden. Geen ETR bekend op dit moment.

Lees meer

17 jul

Vermoedelijke kabelschade omgeving Arnhem / Supected cable cut Arnhem area

NL: Eurofiber ervaart op dit moment problemen in de Arnhem en omgeving, vermoedelijk door een kabelschade. Een herstel ploeg is aangestuurd om de schade te lokaliseren en te herstellen.

EN: Eurofiber is currently experiencing problems in the Arnhem area, probably due to cable damage. A repair team has been directed to locate and repair the damage.

Update 11:00

NL: herstelploeg is bijna op locatie om metingen te gaan verrichten om de schade plek te lokaliseren.

EN: Fiber team is almost on location to take measurements to locate the damage site.

Update 12:30

Lees meer
20 mei

Kabelschade regio Arnhem – Weurt

Op dit moment ervaart Eurofiber een mogelijke kabelschade in de regio Arnhem – Weurt. Engineers zijn onderweg.


 20.05.2020, 11:40

Engineer is bijna op mogelijke schade locatie. ETA 12:00 

 20.05.2020, 12:45

Engineer is op locatie, maar heeft de precieze schade nog niet gevonden. Hij gaat nu meting uitvoeren vanuit een handhole. 

 20.05.2020, 16:00

Tijdens grondboring werkzaamheden is een buis met een 96 voudige kabel geraakt, materiaal is onderweg, monteurs zijn al aanwezig. Wanneer duidelijk is waar de buis precies geraakt is zullen de herstel werkzaamheden beginnen. Voorzichtige eindtijd 22:00 CET Lees meer

05 aug

Glasvezelbreuk tussen Culemborg en Arnhem

Op dit moment is er een storing op één van de glasvezel tracé’s tussen PDC2 en Amsterdam. Klanten die WDM diensten afnemen op deze route ervaren uitval op dit moment. Overige Previder diensten zijn omgeleid via redundante paden. Deze klanten hebben mogelijk een korte hickup ervaren.

Op dit moment zijn onze engineers met de glasvezel leverancier bezig te onderzoeken waar de breuk precies zit.

Onze excuses voor het ongemak.

15 jul

[open] Storing Arnhem – Internet van XS4ALL

gemeld door Shon op 15-07-2019, 15:09
begintijd: 15:00, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Arnhem momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

31 mei

[open] Storing Arnhem – Internet van XS4ALL

gemeld door op 31-05-2019, 19:00
begindatum: 31-05-2019
begintijd: 18:48 uur, duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Arnhem momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak

12 mrt

[open] Storing Arnhem – Internet van XS4ALL

gemeld door Martin op 12-03-2019, 13:20
begintijd: 14:15 , duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Arnhem momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.

Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.