29 mrt

Ziggo storing Bergambacht, Schoonhoven en Lopik

begintijd 15:00

eindtijd onbekend

In de loop van de dag is er een storing ontstaan in de omgeving van Bergambacht, Schoonhoven en Lopik. De oorzaak van de storing is een kabelbreuk in de glasvezelbekabeling.

Monteurs zijn ter plaatse en begonnen met herstelwerkzaamheden. De kabelbreuk is helaas vrij complex en kan nog enkel uren in beslag nemen, voordat deze storing is opgelost.

Het is de tweede kabelbreuk voor Ziggo in één week tijd. Eerder deze week werd een deel van Amsterdam getroffen door een fikse storing door beschadigde glasvezelkabel.

Update 29 maart 2022, 17:35

Lees meer
09 nov

Rekam televisie en radio onderhoud omgeving Gouda

Tijdens onderstaande onderhoudsvenster zullen er werkzaamheden worden uitgevoerd aan apparatuur van Caiway in het Rekam gebied (Gouda e.o.)

Datum onderhoud 10-11-2016
Begin onderhoud 02:00 uur
Einde onderhoud 06:00 uur
Duur onderbreking maximaal 5 minuten gedurende onderhoudsvenster

Onderstaande gebieden zullen de onderbreking ervaren

Lees meer

10 nov

[open] Storing Bergambacht – Internet van XS4ALL

gemeld door Rudie op 10-11-2015, 08:55
begintijd: 08:45, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Bergambacht momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

19 dec

[open] Storing Bergambacht – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door irvin op 19-12-2014, 08:58
begintijd: 08:00, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Bergambacht momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.