17 feb

[Open] Storing Beverwijk – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in gemeente Beverwijk momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft: Internet van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

16 feb

[open] Storing Regio Beverwijk – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 16-02-2017, 08:00
begintijd: 06:26, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Beverwijk, Akersloot en
Uitgeest momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

23 jun

[open] Storing Beverwijk – Internet van XS4ALL

gemeld door Tim op 23-06-2015, 10:57
begintijd: 10:25, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Beverwijk momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

30 jul

[opgelost] Storing Beverwijk-Centrum – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Roland op 30-07-2014, 08:13
begintijd: 29-07-2014 15:15, duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Beverwijk-Centrum momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.