14 nov

KPN onderhoud oa. Alkmaar, Rotterdam, Den Haag, Haarlem

gemeld door Jasper op 11-11-2016, 08:09
begindatum: 15-11-2016
begintijd: 04:00, duur: t/m 07:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u tijdens het onderhoud
een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt kunnen ook deze
diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het
modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet

– Alkmaar
– Amstelveen
– Apeldoorn
– Assen
– Bodegraven
– Den Haag
– Haarlem
– Heinkenszand
– Katwijk aan Zee
– Maastricht
– Rotterdam
– Tegelen
– Venlo

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk
af te ronden.

09 nov

Rekam televisie en radio onderhoud omgeving Gouda

Tijdens onderstaande onderhoudsvenster zullen er werkzaamheden worden uitgevoerd aan apparatuur van Caiway in het Rekam gebied (Gouda e.o.)

Datum onderhoud 10-11-2016
Begin onderhoud 02:00 uur
Einde onderhoud 06:00 uur
Duur onderbreking maximaal 5 minuten gedurende onderhoudsvenster

Onderstaande gebieden zullen de onderbreking ervaren

Lees meer

12 sep

[open] Onderhoud – Internet van XS4ALL

gemeld door Chris op 12-09-2016, 10:08
begindatum: 13-09-2016
begintijd: 00:00, duur: 07:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u een korte onderbreking
ervaren met uw internetverbinding in de volgende regio’s:

– Alphen a/d rijn, Bodegraven en Katwijk a/d rijn
– Amsterdam
– Beuningen
– Den haag, Hoorn en Maassluis
– Lent
– Marssum
– Nunspeet
– Tilburg
– Utrecht

Indien u ook televisie of bellen van ons afneemt kunnen ook deze
diensten tijdens het onderhoud worden onderbroken. Wij stellen
alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te
ronden. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer
verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor dit ongemak.

05 mei

[open] Storing Bodegraven – Internet van XS4ALL

gemeld door Rudie op 5-05-2015, 08:06
begintijd: 02:30, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Bodegraven momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

08 sep

[open] storing Bodegraven – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Patrick op 8-09-2014, 14:13
begintijd: 13:55, duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Bodegraven momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

04 jan

[open] Storing Regio Bodegraven- Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Sietske op 4-01-2013, 13:06
begintijd: 04-01-2013 12:40, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunnen klanten in Bodegraven momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

04 jan

[opgelost] Storing Regio Bodegraven- Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Sietske op 4-01-2013, 13:06
begintijd: 04-01-2013 12:40, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunnen klanten in Bodegraven momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.