05 okt

[open] Storing s-Hertogenbosch- Internet van XS4ALL

gemeld door Wladimir op 5-10-2018, 15:41
begindatum: 05-10-2018
begintijd: 05-10-2018 15:30 uur, duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in s-Hertogenbosch momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

05 okt

[opgelost] Onderhoud s-Hertogenbosch- Internet

gemeld door Wladimir op 5-10-2018, 15:38
begindatum: 05-10-2018
begintijd: 05-10-2018 15:30 uur: , duur: onbekend

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in s-Hertogenbosch
een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten door dit
onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te
zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

13 sep

[open] Storing Omgeving Den Bosch – Internet van XS4ALL

gemeld door Martin op 13-09-2018, 21:27
begintijd: 21:15, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in de Omgeving Den Bosch momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.

Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

22 jun

[open] Storing regio Den Bosch – Internet van XS4ALL

gemeld door Shon op 22-06-2018, 08:08
begintijd: 07:30, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in de regio Den Bosch momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

20 jun

[open] Storing Omgeving Den Bosch – Televisie van XS4ALL

gemeld door Martin op 20-06-2018, 16:36
begintijd: 15:45, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Den Bosch momenteel problemen
ondervinden met Televisie van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

19 jun

[open] Storing omgeving Den Bosch- Internet van XS4ALL

gemeld door op 19-06-2018, 19:08
begintijd: 08:51, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in omgeving Den Bosch momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.

Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

28 mei

[open] Storing Den Bosch – Internet van XS4ALL

gemeld door Martin op 28-05-2018, 11:24
begintijd: 11:15, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Den Bosch momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.

Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.