29 mei

Eurofiber storing regio Dongen

Klanten welke gebruikmaken van een Eurofiber glasvezelverbinding in de regio Dongen kunnen momenteel een verstoring ervaren. Deze verstoring wordt veroorzaakt door werkzaamheden waarbij schade is ontstaan aan de glasvezels van Eurofiber. Er is een monteur onderweg, nadere informatie volgt zo snel mogelijk.

Update 12:15

Eurofiber meldt dat het probleem een beschadigde stroomkabel bleek te zijn. Dit is opgelost en we zien de verbindingen weer online komen. Ervaart u desondanks nog steeds een verstoring? Neem dan contact op met onze service-desk via support@signet.nl of 040 – 707 4 907

09 dec

[open] Storing Dongen – Internet van XS4ALL

gemeld door Twan op 9-12-2016, 16:21
begintijd: 16:00, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Dongen momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

24 sep

Eurofiber storing in Dongen, Breda en Tilburg

begintijd 16:00

Door een blikseminslag in een straatkast is er momenteel geen internet mogelijk via het Eurofiber glasvezelnetwerk in Dongen, Breda en Tilburg. Er is een monteur naar de getroffen locatie onderweg, aankomsttijd is nog onbekend.

Update 17:21 uur
De aankomsttijd van de monteur wordt om 18:00 uur verwacht.

Update 22:12 uur
Om 20:46 uur heeft Eurofiber de storing opgelost. De powersupply was uitgeschakeld omdat deze de piek spanning had overschreden. Waarschijnlijk veroorzaakt door bliksem inslag. De monteur heeft de powersupply weer inschakeld. Een tweede partij zal nu een dubbel check doen en de stroomvoorziening controleren.