15 feb

Caiway problemen Oost-Nederland

begintijd rond 22:00

eindtijd onbekend

Uit veel regio’s krijgen we op dit moment meldingen van problemen met Caiway. Gebruikers kunnen beperkt tot geen gebruik maken van hun internet verbinding. Ook telefonie en televisie lijken getroffen te zijn door een storing.

De provider heeft nog niks bevestigd omtrent een storing. Oplostijd is vooralsnog onbekend.

Update 15 februari 2021, 22:30

Lees meer
02 apr

[open] Storing Doorn – Internet van XS4ALL

gemeld door Ysbrand op 2-04-2017, 21:01
begintijd: 20:38, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Doorn momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

20 jun

Onderhoud Doorn alle diensten via het glasvezelnetwerk

Tijdens onderstaande onderhoudsvenster zullen er werkzaamheden worden uitgevoerd aan het glasvezelnetwerk van Caiway in Doorn

Datum onderhoud: 21-06-2016
Aanvang onderhoud: 08:00 uur
Einde onderhoud: 15:30 uur

Gedurende dit onderhoud zal de aanlevering van alle diensten van Caiway via het glasvezelnetwerk in onderstaande postcodegebieden maximaal 15 minuten per abonnee onderbroken worden.

Postcodegebieden:
3941PC
3941PD
3941PE
3941KP
3941PN

Ervaart u na deze werkzaamheden storing op uw internet, telefonie en/of televisie verbinding, probeer dan het volgende:

– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom van uw modem af en sluit deze na twee minuten weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes stabiel branden. Sluit daarna uw wifi-router aan en start uw computer opnieuw.
– Werkt uw televisie niet goed? Haal de tv-ontvanger twee minuten van de stroom en sluit deze daarna weer aan. Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te ronden.r aan en start uw computer opnieuw.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te ronden.

17 mrt

Caiway kabel onderhoud in Doorn

In de nacht van 16-03-2015 op 17-03-2015 vinden er tussen 02:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden plaats in Doorn.
Tijdens deze werkzaamheden kan er een langdurige onderbreking optreden in het televisie, internet- en telefoniesignaal via het kabelnetwerk van Caiway.

Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat de telefoonlijn van Caiway tijdens de werkzaamheden niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon. U kunt ook via mijncaiway.nl voor deze dag een doorschakeling van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon plaatsen.

Kunt u na de storing alsnog geen gebruik maken van internet en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.

15 feb

Onderhoud Caiway glasvezel Borculo, Doorn en Loenen aan de Vecht

In de nacht van 15-02-2015 op 16-02-2015 vinden er tussen 2:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden plaats in Borculo, Doorn en Loenen aan de Vecht.
Tijdens deze werkzaamheden kan er een langdurige onderbreking optreden in het internet en telefoniesignaal via het kabelnetwerk van Caiway.

Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat de telefoonlijn van Caiway tijdens de werkzaamheden niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon. U kunt ook via mijncaiway.nl voor deze dag een doorschakeling van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon plaatsen.

Kunt u na de storing alsnog geen gebruik maken van internet en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.

07 jan

Caiway onderhoud kabel in Doorn

In de nacht van 08-01-2015 op 09-01-2015 vinden er tussen 00:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden plaats in Doorn.
Tijdens deze werkzaamheden zal er een langdurige onderbreking plaatsvinden in de aanlevering van het signaal via het kabelnetwerk van Caiway.