13 okt

Major Network Outage – Driebergen (NL)

Netwerkverstoring sinds  23:23 in Driebergen (NL) vanwege mogelijke stroomproblemen ter plaatse.
Engineer is onderweg om probleem op te lossen. Verwachte aankomsttijd is 01:00.

Meer informatie volgt zodra deze beschikbaar is.

————————————————————————————-

Major Network Outage since 23:23 CET in city of Driebergen (NL) due to possible power issues onsite.
Engineer has been dispatched to resolve this issue. E.t.a 01:00 CET.

More information will follow once it becomes available.

 

The post Major Network Outage – Driebergen (NL) appeared first on Eurofiber.

03 jul

[open] Storing Driebergen – Internet van XS4ALL

gemeld door Bart op 3-07-2015, 14:06
begintijd: 13:57, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Driebergen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

03 nov

KPN telefonie storing Driebergen

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk in Driebergen niet bellen of gebeld worden via uw vaste telefoonaansluiting.

Oorzaak
Storing in Telefooncentrale.

Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Verwacht eindtijdstip:
03-11-14 11:30 uur

04 sep

[open] Storing Driebergen-Rijsenburg – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Bruno op 4-09-2014, 19:29
begintijd: 04-09-2014, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Driebergen-Rijsenburg momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.