20 jun

Eurofiber kabelschade storing regio Amsterdam

begintijd rond 09:15

eindtijd onbekend

In de loop van de ochtend is er een storing ontstaan op glasvezel netwerk van Eurofiber in de regio van Amsterdam. De oorzaak lijkt hoogstwaarschijnlijk kabelbreuk door werkzaamheden.

De provider heeft de storing reeds bevestigd. Hoe de kabelschade is ontstaan, wordt momenteel onderzocht. Oplostijd is vooralsnog onbekend.

Lees meer
02 dec

Werkzaamheden aan het glasvezelnetwerk

Op 3 december voert onze glasvezelleverancier onderhoud uit aan haar glasvezelnetwerk. In verband met herrouteringen van het netwerkverkeer is het mogelijk dat tijdens deze werkzaamheden een kortstondige onderbreking plaatsvind op de internetverbinding.

Klanten waarvoor de impact afwijkt van bovenstaande worden hier separaat over geïnformeerd. Het is raadzaam rekening met deze mogelijke onderbrekingen rekening te houden, mocht je als klant belangrijke activiteiten gepland hebben.

27 nov

Werkzaamheden aan het glasvezel netwerk

Onze glasvezelleverancier heeft spoedonderhoud aangekondigd voor komende nacht. Tussen 0:00-02:00 is het mogelijk dat een kortstondige onderbreking plaatsvind op de internetverbinding in verband met herrouteringen van het netwerkverkeer.

Klanten waarvoor de impact afwijkt van bovenstaande worden hier separaat over geïnformeerd.

21 okt

Werkzaamheden aan het glasvezel netwerk

Op 22 oktober voert onze glasvezelleverancier onderhoud uit aan haar glasvezelnetwerk.

In verband met herrouteringen van het netwerkverkeer is het mogelijk dat tijdens deze werkzaamheden een kortstondige onderbreking plaatsvind op de internetverbinding.

Klanten moeten tijdens het onderhoudsvenster in hun systemen rekening houden met kortstondige disconnect(s). Klanten waarvoor de impact afwijkt van bovenstaande worden hier separaat over geïnformeerd.

29 sep

Storing omgeving Giessenburg

begintijd rond 22:00

eindtijd onbekend

In de loop van de avond lijken er problemen te zijn ontstaan met verbindingen in de omgeving van Giessenburg. Gebruikers met een glasvezel verbinding lijken ze goed als zeker last te hebben van een storing.

De betreffende provider, in dit geval Solcon, heeft de storing nog niet bevestigd. Hierdoor is de oplostijd nog onbekend.

20 sep

Werkzaamheden aan het glasvezelnetwerk

Deze week voert onze glasvezelleverancier onderhoud uit aan haar glasvezelnetwerk. In verband met herrouteringen van het netwerkverkeer is het mogelijk dat tijdens deze werkzaamheden een kortstondige onderbreking plaatsvind op de internetverbinding.
Deze werkzaamheden vinden plaats op 21, 22 en 24 september tussen 0:00 – 6:00.

17 aug

Onderhoud glasvezelverbinding tussen PDC2 en Equinix AM7

Op 17 augustus 2021 tussen 00:00 uur en 06:00 uur wordt onderhoud uitgevoerd op de glasvezel-verbinding tussen PDC2 en Equinix AM7.

Tijdens dit onderhoud zal deze verbinding meerdere uren niet beschikbaar zijn. De meeste Previder diensten kunnen gebruik maken van alternatieve paden.

Voor het merendeel van onze klanten is er tijdens het onderhoud geen redundacy. Klanten die mogelijk wel impact ondervinden worden persoonlijk op de hoogte gesteld.

19 mei

Onderhoud glasvezelverbinding tussen PDC2 en Equinix AM7

In de nacht van woensdag 19 mei 2021 op donderdag 20 mei 2021 tussen 23:00 uur en 05:00 uur wordt onderhoud uitgevoerd op de glasvezel-verbinding tussen PDC2 en Equinix AM7.

Tijdens dit onderhoud zal deze verbinding meerdere uren niet beschikbaar zijn. Bij de meeste diensten wordt gebruik gemaakt van alternatieve paden.

Voor de meeste klanten is er tijdens het onderhoud geen redundacy. Klanten die mogelijk wel impact ondervinden worden persoonlijk op de hoogte gesteld.

22 apr

Onderhoud glasvezelverbinding tussen PDC2 en Equinix AM7

In de nacht van donderdag 22 April op vrijdag 23 April tussen 23:00 uur en 05:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd op de glasvezel verbinding tussen PDC2 en Equinix AM7.

Tijdens dit onderhoud zal deze verbinding meerdere uren niet beschikbaar zijn. Bij de meeste diensten wordt er gebruik gemaakt van alternatieve paden.

Voor de meeste klanten is er tijdens het onderhoud geen redundacy. Klanten die mogelijk wel impact ondervinden worden persoonlijk op de hoogte gesteld.