22 jun

[open] Storing Heeg – Internet van XS4ALL

gemeld door Ysbrand op 22-06-2016, 20:05
begintijd: 19:39, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Heeg momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

03 mei

[open] Storing Heeg-Centrum – Internet van XS4ALL

gemeld door Tim op 3-05-2015, 18:19
begintijd: 18:05, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Heeg-Centrum momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien
u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord
zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo
snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te
zetten
om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

11 feb

[open] Storing Heeg – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 11-02-2015, 13:09
begintijd: 12:51, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Heeg momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

29 sep

[open] Storing Heeg-Centrum – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Hamza op 29-09-2014, 12:50
begindatum: 29-09-2014
begintijd: 29-09-2014 12:28 uur, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Heeg-Centrum momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.