Werkzaamheden NDIX Hengelo
Op woensdag 25 april zal NDIX tussen 00:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden uitvoeren in de regio Hengelo.
Gedurende dit onderhoud zal uw NDIX verbinding tijdelijk niet beschikbaar zijn.
Hengelo storing? Alle storingen in Hengelo. Hengelo internet storing, Hengelo telefonie storing, Hengelo televisie storing. Hengelo internet problemen. Alle providers actief in Hengelo zoals KPN, Ziggo, Tele2, Telfort vindt je de storingen van terug. Blijf op de hoogte van de laatste storingsmeldingen in Hengelo.
Geen of traag internet in Hengelo? Hengelo storing op je TV? Problemen met vast bellen of hulp nodig met je mobiel of tablet? Check eerst hier of er mogelijk een storing is in Hengelo. Probeer niet direct apparatuur of bekabeling aan te passen! Als het gaat om een individuele storing op jouw lijn, kan het enkel het probleem verergeren.
Als duidelijk is dat het hoogstwaarschijnlijk enkel op jouw lijn zit, check dan altijd de modem/router en de bekabeling. Het opnieuw opstarten van de modem/router kan opzich geen kwaad en is het eerste wat je kan proberen. Mocht dat alles niet werken? Check dan altijd met helpdesk van jouw provider of er meer aan de hand is.
Op woensdag 25 april zal NDIX tussen 00:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden uitvoeren in de regio Hengelo.
Gedurende dit onderhoud zal uw NDIX verbinding tijdelijk niet beschikbaar zijn.
gemeld door Richard op 13-09-2017, 15:26
begintijd: 15:11, duur:
Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in de regio Hengelo
OV een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding. Indien u
ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten door dit
onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te
zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL
Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.
Onze excuses voor dit ongemak.
Op 01-02-2017 zal NDIX tussen 00:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden uitvoeren in de regio Hengelo.
Gedurende dit onderhoud zal uw NDIX verbinding tijdelijk niet beschikbaar zijn.
gemeld door Jasper op 3-12-2016, 11:03
begintijd: 05:50, duur: Onbekend
Als gevolg van een storing kunt u in regio Enschede, Eindhoven,
Lochem, Zoetermeer, Eelde, Hengelo en Delden momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.
gemeld door Twan op 25-11-2016, 07:48
begindatum: 01-12-2016
begintijd: 00:15, duur: 07:00
Als gevolg van gepland onderhoud kunt u tijdens het onderhoud
een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt kunnen ook deze
diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het
modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
– Hengelo Gld-Centrum
– Kloosterhaar
– Lemele
– Lemelerveld
– Lettele
– Lichtenvoorde
– Lutten
– Marienberg
– Nieuw Heeten Lees meer
gemeld door Twan op 22-11-2016, 08:03
begindatum: 25-11-2016
begintijd: 00:15, duur: 07:00
Als gevolg van gepland onderhoud kunt u tijdens het onderhoud
een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt kunnen ook deze
diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het
modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
– Aerdenhout
– Delden
– Den Haag
– Elspeet-Gerstweg
– Ermelo
– Haarlem
– Haarsteeg
– Harderwijk
– Heemstede
– Hengelo
– s-Hertogenbosch-Engelen
– Hierden
– Hulshorst
– Nieuwkuijk
– Nunspeet
– Nuth
– Oldenzaal
– Puth
– Putten
– Puttershoek
– Schinnen
– Sweikhuizen
– Vlijmen
Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.
Onze excuses voor dit ongemak.
gemeld door Bart op 2-05-2016, 08:04
begintijd: 07:48, duur: Onbekend
Als gevolg van een storing kunt u in Hengelo momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.
Status: | Storing (gesloten) | Storing begin: | 09:15 uur |
Storing eind: | 12:30 uur | ||
![]() | |||
Datum: | 5 november 2015 | ||
Omschrijving: | Momenteel is er een storing op de lijn tussen Hengelo (PDC1) en Amsterdam (Nikhef). | ||
Impact op: | Het Previder-netwerk is momenteel niet redundant. | ||
Actie: | Onze glasvezelleverancier heeft de storing in onderzoek. Er is een meetploeg onderweg. | ||
Update: | [5 november – 13:53 uur] Leverancier heeft de storing verholpen. |
gemeld door Bruno op 25-05-2015, 17:08
begindatum: 28-05-2015
begintijd: 04:00 op 28-05-2015 , duur: 3 uur tot 07:00 op 28-05-2015
Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Rotterdam,
Hengelo, Lelystad, Ommen en Tynaarlo een korte onderbreking ervaren
in uw internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons
afneemt, kunnen ook deze diensten door dit onderhoud verstoord zijn.
Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding
te kunnen maken.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL
Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.
Onze excuses voor dit ongemak.
Status: | Storing (gesloten) | Storing begin: | 14:00 |
Storing eind: | 15:00 | ||
![]() | |||
Datum: | 20 mei 2015 | ||
Omschrijving: | Op dit moment zijn er problemen bij Ziggo in de regio Hengelo – Enschede. Hierdoor kan het zijn dat uw glasvezelverbinding momenteel niet werkt. | ||
Impact op: | Klanten met een Ziggo glasvezelverbinding via Previder in de regio Hengelo – Enschede. | ||
Actie: | Ziggo heeft de storing in onderzoek. | ||
Update: | [20 mei – 16:34 uur] Ziggo laat weten in overleg te zijn met een van hun leveranciers. Oplostijd is nog onbekend. [20 mei – 19:12 uur] Ziggo meldt dat de storing deels opgelost is, maar nog niet alle verbindingen zijn teruggekomen. Men doet nog nader onderzoek. [21 mei – 11:45 uur] Ziggo is sinds gisteravond bezig geweest met diverse herstelacties om de storing te verhelpen. De exacte root cause blijkt lastig te duiden. Rond half elf vanmorgen, meldde Ziggo dat de problemen waren verholpen, echter met het verzoek om dit te testen. Uit nader onderzoek bleek dat de storing helaas nog niet (volledig) was opgelost. De storing is door Ziggo direct weer in behandeling genomen, op dit moment worden verdere vervolgacties bepaald. Zodra er aanvullende informatie bekend is, zullen wij u hierover informeren. [21 mei – 15:18 uur] De problemen zijn verholpen. Mocht u desondanks nog hinder ondervinden neemt u dan s.v.p contact op met onze supportdesk, telefoonnummer 088-3323344. |