28 aug

[Open] Storing Hilversum – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

17 aug

[Open] Storing Hilversum – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

10 aug

Emergency reboot core node Hilversum

NL Vanwege urgente problemen in ons netwerk, zijn onze netwerk engineers genoodzaakt om een netwerk device te rebooten in Hilversum.
De reboot zal ongeveer 15 minuten in beslag nemen. Uw verbinding zal in dat window onderbroken zijn voor ongeveer 10 minuten. Onze excuses voor het ongemak.

ENG Due to urgent problems in our network, our network engineers are forced to reboot a router in Hilversum.
The reboot will take approximately 15 minutes. Your connection will be interrupted in that window for about 10 minutes. We apologize for the inconvenience.

10 augustus 2020, 12:49

NL Eerder vandaag heeft Eurofiber een node in Hilversum gereboot, helaas heeft dit niet tot een goed resultaat geleid. Omdat het oorspronkelijke probleem nog speelt zijn we genoodzaakt om de node te vervangen. Op dit moment doet onze leverancier ook onderzoek. Volgens ons onderzoek verbreken de verbindingen elke 15 minuten en daardoor zullen we de node overdag vervangen. ETA / ETR nog onbekend.

Lees meer
29 apr

Emergency maintenance Hilversum

Tonight we will perform emergency maintenance on one of our network equipment in Hilversum. We will start at 00:00. We aim to limit the possible impact on the circuits. For further details or questions, please feel free to reach us via nmc@eurofiber.com or by telephone 0031 207990990.

//

Ter kennisgeving willen wij u melden dat Eurofiber vannacht spoedwerkzaamheden zal uitvoeren op onze netwerk apparatuur in Hilversum. Wij zullen beginnen om 00:00. Wij streven er naar uw (mogelijke) onderbreking zo kort mogelijk te houden. Voor aanvullende informatie of vragen over deze werkzaamheden kunt u ons bereiken via nmc@eurofiber.com of via telefoon 0207990990.

 

The post Emergency maintenace Hilversum appeared first on Eurofiber.

16 apr

[Open] Storing Hilversum – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

26 jan

[Open] Storing Storing Hilversum – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

29 aug

[open] Storing Hilversum – Internet van XS4ALL

gemeld door Suzanne op 29-08-2019, 12:10
begintijd: 12:07, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

24 jun

[open] Storing Hilversum – Internet van XS4ALL

gemeld door Paul op 24-06-2019, 10:03
begintijd: 09:57, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.

Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

22 mrt

[open] Storing Omgeving Hilversum – Internet van XS4ALL

gemeld door Paul op 22-03-2019, 09:13
begintijd: 8:58, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in de omgeving van Hilversum
momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

19 feb

[open] Storing Hilversum – Internet van XS4ALL

gemeld door Paul op 19-02-2019, 13:06
begintijd: 12:53, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hilversum momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak