02 mrt

[open] Storing Omgeving Hoogeveen – Internet van XS4ALL

gemeld door Martin op 2-03-2018, 08:32
begintijd: 03:30, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding in de omgeving van Hoogeveen.

Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

25 jun

[open] Storing Hoogeveen – Internet van XS4ALL

gemeld door Chris op 25-06-2017, 13:17
begintijd: 13:10, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hoogeveen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

09 sep

[open] Storing Hoogeveen – Internet van XS4ALL

gemeld door Bruno op 9-09-2016, 20:31
begintijd: 20:12, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hoogeveen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.?
?
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL
?
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
?
Onze excuses voor het ongemak.

01 dec

[open] Storing Hoogeveen – Internet van XS4ALL

gemeld door Bart op 1-12-2015, 11:59
begintijd: 11:42, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hoogeveen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

05 nov

[open] Storing Hoogeveen – Internet van XS4ALL

gemeld door Bart op 5-11-2015, 11:00
begintijd: 10:43, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hoogeveen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

15 jun

[open] Storing Hoogeveen – Internet van XS4ALL

gemeld door Bart op 15-06-2015, 08:37
begintijd: 07:18, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hoogeveen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

09 mei

[open] Onderhoud Hoogeveen – Internet

gemeld door Chris op 9-05-2015, 08:35
begindatum: 12-05-2015
begintijd: 04:00, duur: 07:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Hoogeveen een korte
onderbreking ervaren in uw internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van
ons afneemt,
kunnen ook deze diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u
het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te
ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

07 apr

[open] Onderhoud Hoogeveen, Peizermade en Maassluis – Internet

gemeld door Bruno op 7-04-2015, 17:43
begindatum: 08-04-2015
begintijd: 23:59 op 08-04-2015 , duur: 7 uur tot 07:00 op 09-04-2015

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Hoogeveen,
Peizermade en Maassluis een korte onderbreking ervaren in uw
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,

kunnen ook deze diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk
dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen
maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

26 dec

[open] Storing Hoogeveen – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Chris op 26-12-2014, 08:16
begintijd: 06:39, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hoogeveen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

30 nov

[open] Storing Hoogeveen – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Chris op 30-11-2014, 08:05
begintijd: 06:40, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Hoogeveen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.