08 mrt

[Open] Storing Omgeving Huissen en Arnhem – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in omgeving Huissen en Arnhem momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft: Internet van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

25 feb

[Open] Storing Huissen – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Huissen momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

27 dec

Storing Smart Connect glasvezelnetwerk

begintijd 14:19
Klanten welke gebruik maken van het Smart Connect netwerk (regio Bemmel, Elst en Huissen) zijn momenteel offline. Smart Connect is druk bezig met het onderzoek, meer info volgt zo snel mogelijk. 

Update 27 december 2016, 15:01

De storing is opgelost, de precieze reden is nog onbekend, het lijkt vooralsnog op een probleem met een van de core-switches te zijn. nadere informatie over de precieze oorzaak volgt zo snel mogelijk.
30 okt

[open] Onderhoud Meerdere locaties- Internet

gemeld door irvin op 30-10-2014, 14:47
begindatum: 31-10-2014
begintijd: 23:59, duur: 7 uur

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u tijdens het onderhoud een
korte onderbreking ervaren in uw internet verbinding in de
volgende regio’s:

– Angeren
– Bemmel
– Doornenburg
– Gendt
– Huissen

Indien u telefonie of Interactieve TV van ons afneemt dan kunnen
deze diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u
de KPN Experiabox uit- en aan te zetten om weer verbinding te
kunnen maken. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in
het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te ronden.