27 jan

T-Mobile landelijke storing

Momenteel kampt T-Mobile met een landelijke storing op haar netwerk. Hierdoor zijn alle vaste internet verbindingen verstoord en kunnen klanten geen internet diensten gebruiken.

T-Mobile is op de hoogte van de storing en werkt hard aan de oplossing. Oplostijd is onbekend.

Voor mensen die thuis werken is het advies om via hun 4G verbinding van de smartphone te werken. Dit kan via de tethering modus, zodat jouw laptop of andere apparaten gebruik kunnen maken van de 4G verbinding.

Update

De storing is inmiddels opgelost.

30 nov

T-Mobile landelijke problemen

Sinds vanochtend ondervindt T-mobile een storing op haar netwerk waardoor er landelijke problemen zijn ontstaan. Hierdoor kunnen T-mobile gebruikers problemen ondervinden met hun internet verbinding. Het lijkt hier voornamelijk te gaan om klanten die gebruik maken van glasvezel verbinding via T-Mobile. Mobiel internet lijkt vooralsnog geen problemen te hebben.

Oorzaak van de problemen is vooralsnog niet bekend. De storing is nog niet bevestigd door de provider. Oplostijd is hierdoor ook onbekend.

Heb je nog steeds problemen door deze T-Mobile storing? Laat dan een reactie achter met plaats en soort problemen.

Update 30 november 2020, 13:20

De oorzaak van de storing is bekend. Het gaat om een storing in het DNS systeem van T-Mobile. Hierdoor kan niet de juiste server gevonden worden voor het adres waar je naartoe wilt surfen. Dit valt ook op te lossen door een andere DNS server in te stellen. Bekijk daarvoor ons artikel over de beste DNS gratis servers.

Lees meer
05 nov

Ziggo glasvezel storing

Sinds vanochtend ondervindt Ziggo een landelijke storing met haar glasvezel netwerk. Het gaat hier voornamelijk om zakelijke Ziggo gebruikers.

Door de storing kunnen gebruikers via Ziggo glasvezel problemen ondervinden met een klapperende lijn wat mede daardoor packetloss veroorzaakt. Hierdoor zijn diensten beperkt bereikbaar.

Ziggo is op de hoogte van de problemen en werkt momenteel hard aan de oplossing.

Update 5 november 2020, 14:00

Lees meer
16 okt

KPN landelijke internet problemen

begintijd rond 10:00

eindtijd onbekend

Sinds vanochtend lijkt KPN op landelijke niveau problemen te hebben op haar netwerk. Hierdoor zijn gebruikers op het netwerk van KPN getroffen en lijken er verstoringen op diensten over het hele land.

De provider heeft nog geen bevestiging gegeven van een landelijke storing en er is dan ook nog geen oplostijd bekend.

Update 16 oktober 2020, 13:33

Lees meer
12 sep

[open] Storing – Internet van XS4ALL

gemeld door Bert de Boer op 12-09-2018, 12:15
begintijd: 12:00, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.