24 nov

[open] Storing Lekkerkerk – Internet van XS4ALL

gemeld door Twan op 24-11-2016, 15:44
begintijd: 15:40, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Lekkerkerk momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

09 nov

Rekam televisie en radio onderhoud omgeving Gouda

Tijdens onderstaande onderhoudsvenster zullen er werkzaamheden worden uitgevoerd aan apparatuur van Caiway in het Rekam gebied (Gouda e.o.)

Datum onderhoud 10-11-2016
Begin onderhoud 02:00 uur
Einde onderhoud 06:00 uur
Duur onderbreking maximaal 5 minuten gedurende onderhoudsvenster

Onderstaande gebieden zullen de onderbreking ervaren

Lees meer

14 dec

[open] Storing Lekkerkerk – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door irvin op 14-12-2014, 09:21
begintijd: 09:00, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Lekkerkerk momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.

20 sep

[open] Storing Lekkerkerk – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Lokman op 20-09-2014, 10:38
begintijd: 10:00, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Lekkerkerk momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.