15 feb

Onderhoud Caiway glasvezel Borculo, Doorn en Loenen aan de Vecht

In de nacht van 15-02-2015 op 16-02-2015 vinden er tussen 2:00 uur en 06:00 uur werkzaamheden plaats in Borculo, Doorn en Loenen aan de Vecht.
Tijdens deze werkzaamheden kan er een langdurige onderbreking optreden in het internet en telefoniesignaal via het kabelnetwerk van Caiway.

Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat de telefoonlijn van Caiway tijdens de werkzaamheden niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon. U kunt ook via mijncaiway.nl voor deze dag een doorschakeling van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon plaatsen.

Kunt u na de storing alsnog geen gebruik maken van internet en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.

30 jan

Caiway kabel onderhoud in Loenen aan de Vecht, Loenersloot en Vreeland

In de nacht van 31-01-2015 op 01-02-2015 vinden er tussen 23:00 uur uur en 05:00 uur werkzaamheden plaats in Loenen aan de Vecht, Loenersloot en Vreeland.
Tijdens deze werkzaamheden kan er een langdurige onderbreking optreden in het internet-,televisie- en telefoniesignaal via het kabelnetwerk van Caiway.

Onderbreking telefonie
Wij raden u aan een mobiele telefoon bij de hand te houden omdat de telefoonlijn van Caiway tijdens de werkzaamheden niet werkt. Dit houdt in dat u in spoedgevallen het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoon. U kunt ook via mijncaiway.nl voor deze dag een doorschakeling van uw vaste lijn naar uw mobiele telefoon plaatsen.

Kunt u na de storing alsnog geen gebruik maken van internet, televisie en/of telefonie?
Probeer dan eerst het volgende:
– Heeft u geen internet en/of telefonie? Haal de stroom twee minuten van uw modem af en sluit deze daarna weer aan. Wacht vervolgens tot alle lampjes branden. Start uw computer opnieuw.
– Heeft u een Wifi-router? Haal ook deze tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw Wifi-router aan en start uw computer opnieuw.
– Werkt uw televisie niet goed? Haal de tv-ontvanger twee minuten van de stroom en sluit deze daarna weer aan.