10 jan

Caiway onderhoud in Maasdijk

Caiway werkt voortdurend aan het verbeteren van het netwerk en haar diensten. Om onze diensten te optimaliseren, voeren wij regelmatig werkzaamheden uit.Om ervoor te zorgen dat u hier zo weinig mogelijk hinder van ondervindt, voeren wij de meeste werkzaamheden in de nacht uit.

Tijdens onderstaande onderhoudsvenster zullen er werkzaamheden worden uitgevoerd aan het kabelnetwerk van Caiway in Maasdijk in de omgeving van Verkadestraat en Maasdijk.

Datum onderhoud: 11-01-2017
Aanvang onderhoud: 10:00 uur
Einde onderhoud: 15:00 uur
Duur onderbreking: maximaal 3 uur per abonnee gedurende onderhoudsvenster Lees meer

17 sep

[open] Onderhoud meerdere locaties – Internet

gemeld door Wladimir op 17-09-2016, 17:44
begintijd: 2016-09-19 00.01 uur, duur: Onbekend

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in meerdere
locaties een korte onderbreking ervaren met uw internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het
modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Voor de onderstaande locaties zullen er werkzaamheden worden
uitgevoerd op 17 september 2016: Lees meer

14 sep

[open] Storing Maasdijk – Internet van XS4ALL

gemeld door Twan op 14-09-2016, 22:07
begintijd: 21:53, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in De Lier momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

08 jun

[open] Storing Maasdijk – Internet van XS4ALL

gemeld door Bart op 8-06-2015, 14:46
begintijd: 14:26, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Maasdijk momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.