22 aug

[open] Storing Rosmalen – Internet van XS4ALL

gemeld door Shon op 22-08-2018, 10:42
begintijd: , duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Rosmalen momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

13 jan

[open] Storing Rosmalen – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper1 op 13-01-2016, 08:37
begintijd: 08:20, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Rosmalen momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

13 mei

[opgelost] Storing Rosmalen – Internet van XS4ALL

gemeld door Ysbrand op 13-05-2015, 15:51
begintijd: 13-05-2015 14:59, duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Rosmalen momenteel geen verbinding maken of
problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons
afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk
te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te
kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

28 nov

[opgelost] Storing Rosmalen – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 28-11-2014, 10:32
begintijd: 07:00, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Rosmalen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.