07 dec

[open] Onderhoud meerdere regio’s – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 7-12-2016, 08:59
begindatum: 12-12-2016
begintijd: 04:00, duur: t/m 07:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u tijdens het onderhoud
een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt kunnen ook deze
diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het
modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet

– Krimpen aan de Lek
– Krimpen-Centrum
– Lekkerkerk
– Limmen
– Losser
– Maassluis
– Nij Beets
– Obdam
– Oostermeer
– Opeinde
– Oudega
– Ouderkerk aan den IJssel
– Overdinkel
– Poortugaal
– Rhoon
– Rhoon
– Rotterdam-Schiedam
– Rotterdam-Vlaardingen
– Rottevalle
– Saasveld
– Schiedam
– Stompetoren
– Surhuisterveen
– Ureterp
– Ursem
– Ursem-AAA
– Vlaardingen
– Zuid Schermer

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk
af te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

02 nov

[open] Storing Ursem – Internet van XS4ALL

gemeld door Bart op 2-11-2015, 13:13
begintijd: 13:01, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Ursem momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

03 aug

[opgelost] Storing Ursem – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Jasper op 3-08-2014, 13:30
begintijd: 03-08-2014 13:13, duur: 04-08-2014 12:20

Als gevolg van een storing kunt u in Ursem momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.