01 dec

Grote stroomstoring Zuid-Holland en Utrecht

begintijd 00:15

eindtijd 02:25

Aan het begin van de nacht is er een grote stroomstoring ontstaan in delen van provincies Zuid-Holland en Utrecht. Hierdoor zijn inwoners van de betreffende delen direct getroffen door uitval van alle digitale diensten (= internet, telefonie, televisie). Het gaat in totaal om zo’n 45.000 aansluitingen.

Netwerkbeheerder Stedin heeft de storing inmiddels bevestigd. De oorzaak van de stroomstoring is nog onbekend.

Lees meer
27 okt

[Opgelost] Storing Utrecht – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in gemeente Utrecht momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft: Internet van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

22 feb

[Open] Storing Utrecht – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Utrecht momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft: Internet van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

13 okt

Stroomstoring regio Utrecht

Momenteel ervaren we stroom problemen op 1 van onze POP’s in de regio Utrecht. Een monteur is onderweg.
Nog geen oplostijd bekend. Updates volgen hier zodra ze beschikbaar zijn.

Update 13 oktober 2020, 12:00

Er zijn stroomwerkzaamheden vlakbij de POP, dit kan nog enige tijd duren, een generator is onderweg. Verwachte aankomsttijd generator 12:30. Updates volgen hier zodra ze beschikbaar zijn.

Update 13 oktober 2020, 13:00

Een generator is onderweg, verwachte aankomsttijd 13:15. Updates volgen hier zodra ze beschikbaar zijn.

Lees meer
19 aug

Netwerk outage Eurofiber region Utrecht

Eurofiber ervaart op dit moment een netwerkstoring na afloop van onderhoudswerkzaamheden in de regio Utrecht

Engineers zijn op locatie voor onderzoek

ETR is op dit moment onbekend


Dear Customer,

Eurofiber is currently experiencing a network outage after maintenance work in the region of Utrecht.

Engineers are onsite to investigate.

Etr is unknown at the moment.

Update 19 augustus 2020

NL Network node ging down na poging dit apparaat te upgraden. Probleem opgelost na powercycle node. Momenteel alles weer up & running.

ENG Network node went down after attempting to upgrade this device. Fixed problem after powercycling said device. Currently everything is up & running again.

23 okt

Outage Utrecht area

Op dit moment ervaart Eurofiber een netwerkincident door een vermoedelijke stroom storing in de omgeving Utrecht /De Meern.

———————————————————————————————————————————————-

Eurofiber is currently experiencing a network incident due to a suspected power outage in the Utrecht /De Meern area.

The post Outage Utrecht area appeared first on Eurofiber.

29 aug

[open] Storing Utrecht – Internet van XS4ALL

gemeld door Suzanne op 29-08-2019, 10:49
begintijd: 10:35, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Utrecht momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

03 jun

[open] Storing Utrecht – Internet van XS4ALL

gemeld door Suzanne op 3-06-2019, 11:36
begintijd: 11:31, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Utrecht momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.