11 mei

[Open] Storing Valkenburg – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Valkenburg momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

25 nov

[open] Storing Valkenburg – Internet van XS4ALL

gemeld door Twan op 25-11-2016, 10:30
begintijd: 10:30, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Valkenburg momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

14 mrt

[open] Storing Valkenburg ZH – Internet van XS4ALL

gemeld door Wladimir op 14-03-2016, 14:46
begintijd: 14-03-2016 14:36 uur:, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Valkenburg ZH momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

17 sep

[open] Storing Valkenburg- Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Bruno op 17-09-2014, 18:33
begintijd: 17-09-2014 , duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Valkenburg momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak