18 feb

Emergency Reboot – Leiden

Geachte klant,

Wij genoodzaakt om één van onze routers in Leiden te herstarten.
Oorzaak: Vermoedelijk vanwege probleem met de routering.

Aanvang: 23:59
Datum: 18-02-2019
Tijds duur: maximaal 2 uur

Onze excuses voor het ongemak.


 

Dear Customer,

We are forced to reboot one of our routers in Leiden (The Netherlands)
Reason: We suspect routing issues

Start: 23:59
Date: 18-02-2019
Duration: max 2hours

We apologize for the inconvenience.


 

 

 

 

The post Emergency Reboot – Leiden appeared first on Eurofiber.

29 mei

Eurofiber storing regio Dongen

Klanten welke gebruikmaken van een Eurofiber glasvezelverbinding in de regio Dongen kunnen momenteel een verstoring ervaren. Deze verstoring wordt veroorzaakt door werkzaamheden waarbij schade is ontstaan aan de glasvezels van Eurofiber. Er is een monteur onderweg, nadere informatie volgt zo snel mogelijk.

Update 12:15

Eurofiber meldt dat het probleem een beschadigde stroomkabel bleek te zijn. Dit is opgelost en we zien de verbindingen weer online komen. Ervaart u desondanks nog steeds een verstoring? Neem dan contact op met onze service-desk via support@signet.nl of 040 – 707 4 907

22 sep

Eurofiber ethernet storing Hilversum

Er zijn hardware-problemen geconstateerd in bovenstaande regio. Indien uw verbinding gebruik maakt van deze apparatuur zal uw verbinding op dit moment buiten gebruik zijn. Een Eurofiber storingsaannemer is onderweg naar de betreffende locatie om de situatie ter plaatse te onderzoeken en de verbindingen te herstellen. De verwachte oplostijd is op dit moment nog onbekend

Tijdlijn Eurofiber ethernet storing Hilversum Lees meer

30 aug

Eurofiber ethernet storing Geldrop-Eindhoven

Er zijn hardware-problemen geconstateerd in bovenstaande regio. Indien uw verbinding gebruik maakt van deze apparatuur zal uw verbinding op dit moment buiten gebruik zijn. Een Eurofiber storingsaannemer is onderweg naar de betreffende locatie om de situatie ter plaatse te onderzoeken en de verbindingen te herstellen. De verwachte oplostijd is op dit moment nog onbekend

  1. Storingsaannemer is op locatie en is begonnen met herstel werkzaamheden

    Field engineer is on location and has started repair activities

    Eurofiber heeft extra capaciteit en kennis opgeschakeld om de verstoring op te lossen.

    Eurofiber has send extra capacity and knowledge to solve the outage.

    De monteur op locatie heeft geconstateerd dat de generator op de locatie wel functioneert, maar geen stroom levert aan de apparatuur. De netspanning is inmiddels weer aanwezig, maar de stroomvoorziening is niet teruggeschakeld naar de reguliere voorziening. Op dit moment heeft de apparatuur van Eurofiber nog geen stroom. Er wordt op locatie uitgezocht waarom de generator niet wil omschakelen.

    Eurofiber is currently experiencing a power outage in Geldrop. The PoP location is equipped with a generator as a backup, this generator was found to be running but not delivering power to the equipment. Regular power has been restored to the location but the generator won’t switch back to the regular power supply. At this point the Eurofiber equipment is still without power.

01 aug

Eurofiber onderhoud regio Dordrecht

Eurofiber voert dinsdag 2 augustus van 0:00 uur tot 6:00 uur werkzaamheden uit op het fibernetwerk in de regio Dordrecht.

Gebruikers met een Eurofiber glasvezeldienst kunnen een onderbreking van hun verbinding ervaren.

Het onderhoud betreft de volgende gemeenten:

  • Barendrecht
  • Dordrecht
  • Giessenburg
  • Hardinxveld – Giessendam
  • Hendrik – Ido – Ambacht
  • Papendrecht
  • Ridderkerk
  • Sliedrecht
25 mei

Onderhoud Eurofiber tussen Apeldoorn & Zwolle

De dark fiber tussen Apeldoorn en Zwolle zal wegens onderhoudswerkzaamheden offline worden gehaald. Deze link doet dienst als core link tussen Dronten en Apeldoorn.

Impact

Datacenter klanten kunnen een hick-up ervaren op de link tussen Dronten en Apeldoorn. Tijdens het down zijn van de link zal het verkeer via Amsterdam naar Apeldoorn worden gerouteerd.

Begintijd: 26-06-2016 0:00

Eindtijd: 26-06-2016 6:00

31 mrt

Eurofiber netwerk onderhoud (2 april 2015)

Status:Werkzaamheden (gepland)
Datum:2 april 2015
Frame:00.00 uur – 07.00 uur
Duur:7 uur
Omschrijving:Op donderdag 2 april zal Eurofiber tussen 00:00 uur en 07:00 uur werkzaamheden verrichten aan hun netwerk.
Hierbij kan een kortstondige onderbreking van ongeveer 30 minuten optreden.
Impact op:Klanten met een verbinding via het Fastfiber/Eurofiber netwerk
29 mrt

Eurofiber netwerk werkzaamheden (31 maart 2015)

Status:Werkzaamheden (gepland)
Datum:31 maart 2015
Frame:00.00 uur – 0700 uur
Duur:7 uur
Omschrijving:Op dinsdag 31 maart zal Eurofiber tussen 00:00 uur en 07:00 uur werkzaamheden verrichten aan hun netwerk.
Hierbij kan een kortstondige onderbreking van ongeveer 30 minuten optreden.
Impact op:Klanten met een verbinding via het Fastfiber/Eurofiber netwerk
14 jan

Eurofiber hardware storing Utrecht

Er is een hardware storing geconstateerd in bovenstaande regio. Indien uw verbinding gebruik maakt van deze apparatuur zal uw verbinding op dit moment buiten gebruik zijn. Een Eurofiber storingsaannemer is onderweg naar de betreffende locatie om de situatie ter plaatse te onderzoeken en de verbindingen te herstellen. De verwachte oplostijd is op dit moment nog onbekend.

Hardwareproblemen ontstaan te: Utrecht
Verwachte oplosdatum: 14.01.2015, 07:00 uur

Update 07:50 uur

Op dit moment zijn alle verbindingen hersteld. Door een kaart issue hebben wij de connectie voor 5 minuten verloren. Door middel van het resetten van de kaart kwam de verbinding weer terug.