22 jun

Netwerk storing Eurofiber

NL: Op dit moment ervaart Eurofiber een netwerkincident. Verschillende acties zijn uitgezet om dit zo spoedig mogelijk te herstellen. Verwachte hersteltijd: onbekend.

EN: At this moment we have a networkincident. We are investigating to solve this problem a.s.a.p. ETR: unknown

Update 22 juni 2020, 15:03

Lees meer

19 jun

Spoedwerkzaamheden regio Rotterdam

NL: Vanwege acute problemen in ons netwerk, zijn onze netwerkengineers genoodzaakt om een router in Rotterdam te rebooten.
Uw verbinding zal ongeveer 10 minuten onderbroken zijn. onze excuses voor het ongemak.

ENG: Due to acute problems in our network, our network engineers are forced to reboot a router in Rotterdam.
Your connection will be interrupted for around 10 minutes. We apologize for the inconvenience.

Update 20 juni 2020, 00:46

Lees meer

19 jun

Vermoedelijke stroomstoring Deventer / Suspected power outage Deventer

NL: Eurofiber ervaart op het moment vermoedelijk een stroom storing in Deventer. Onderzoek is gaande.

EN: Suspected power outage Deventer, investigations are ongoing.

Update 19 juni 2020, 19:45

NL: We zijn op de hoogte gesteld van een lokale stroomstoring in Deventer, verwachte oplostijd: 21:15

EN: We have been notified of a local power outage in Deventer, expected resolution time: 9:15 PM

18 jun

Update: Spoed werkzaamheden op een core node Ax1.asd0033

-NL :Onze engineers ga om 00:00 beginnen met het upgrade op de Node ax1.asd0033 dit is echt nodig om verder verstoringen te voorkomen.


-ENG: Our engineers will start upgrading the Node ax1.asd0033 at 00:00 this is really necessary to prevent further disruptions.

Update 19 juni 2020, 00:53

-NL: De Upgrade is afgerond en is succesvol verlopen.

-ENG: The Upgrade has been completed and has been successfully.

16 jun

Kabelschade Delft

NL: Sinds vanmorgen 11:25 kabelschade in regio Delft. Storingsaannemer is reeds aangestuurd voor herstel. Nog geen oplostijd bekend.

ENG: Cable damage in the Delft region since 11:25 CET this morning. Contractor has already been sent for repair. No resolution time available yet.

Update 13:16

NL: Er worden momenteel metingen uitgevoerd om precieze schadelocatie te achterhalen. Nog geen oplostijd bekend.

ENG: Measurements are currently being carried out to determine the exact damage location. No resolution time known yet.

Lees meer

06 mei

Storing – regio – Amsterdam – Amstelveen – Schiphol

Op dit moment ervaart Eurofiber een verstoring in de regio’s Amsterdam, Amstelveen en Schiphol.
De verstoring is ontstaan rondstreeks 10:20 op 6 mei 2020.

We hebben onze storings aannemer aangestuurd voor onderzoek i.v.m. het vermoeden van een mogelijke kabelschade.

####

At this moment Eurofiber is experiences a disruption in services in the areas of Amsterdam, Amstelveen and Schiphol.
This started at approx. 10:20 on May 6th 2020.

We have dispatched our contractor to investigate this as we are expecting a fibercut.

 

The post Verstoring – regio – Amsterdam – Amstelveen – Schiphol appeared first on Eurofiber.

29 apr

Emergency maintenance Hilversum

Tonight we will perform emergency maintenance on one of our network equipment in Hilversum. We will start at 00:00. We aim to limit the possible impact on the circuits. For further details or questions, please feel free to reach us via nmc@eurofiber.com or by telephone 0031 207990990.

//

Ter kennisgeving willen wij u melden dat Eurofiber vannacht spoedwerkzaamheden zal uitvoeren op onze netwerk apparatuur in Hilversum. Wij zullen beginnen om 00:00. Wij streven er naar uw (mogelijke) onderbreking zo kort mogelijk te houden. Voor aanvullende informatie of vragen over deze werkzaamheden kunt u ons bereiken via nmc@eurofiber.com of via telefoon 0207990990.

 

The post Emergency maintenace Hilversum appeared first on Eurofiber.

18 apr

Spoed onderhoud regio Amsterdam – Emergency maintenance Amsterdam area

Momenteel voert Eurofiber spoedonderhoud uit in de regio Amsterdam waardoor uw service down kan zijn. Verwachte eindtijd is rond 04:00.

***************************************************************************************************************************************

Currently Eurofiber is performing emergency maintenance in the Amsterdam area which could impact your service. Estimated time of completion is around 04:00.

02 apr

Eurofiber NMC not reachable on international telephonenumber

Het Eurofiber NMC is momenteel niet bereikbaar via het internationale nummer +31 (0) 20 7990 990. Als alternatief kan +32 800 269 09 gebruikt worden.

—————————————————————————————————————————–

The Eurofiber NMC is currently not reachable via the international number +31 (0) 20 7990 990. Alternatively, +32 800 269 09 can be used.

02 mrt

Stroomuitval Zeewolde / Poweroutage Zeewolde

NL: Vanwege stroomuitval in Zeewolde is een netwerk node van Eurofiber down gegaan. Monteur met generator is reeds onderweg naar locatie om node weer online te brengen. Verwachte aankomsttijd van monteur is 10:00.
ENG: Due to a power outage in Zeewolde, a Eurofiber network node went down. Mechanic with generator is already en route to location to bring it back online. Expected arrival time of engineer is 10:00 CET.

The post Stroomuitval Zeewolde / Poweroutage Zeewolde appeared first on Eurofiber.