22 aug

Major outage – BREDA

Dear all,

Unfortunately we are currently experiencing an outage in the city of BREDA (The Netherlands).
One of our network nodes went down. We are in the process of sending an engineer onsite to investigate / restore this problem. No e.t.a. / e.t.r. yet.

We’ve logged the following ticket for this issue: 6293.

An update will follow once more information becomes available.

Our apologies for the inconvenience.

Kind regards,
Eurofiber

The post Major outage – BREDA appeared first on Eurofiber.

01 aug

Cable damage Alphen aan den Rijn

Op dit moment is een storing gaande in de regio Alphen a/d Rijn. Deze zijn veroorzaakt door werkzaamheden van derden. De storings- aannemer is bezig met het verzamelen van de materialen. Verwachte hersteltijd 15:00 uur.

//

At this moment there is an ongoing incident in the region Alphen aan den Rijn. The damaged is caused by a third party.
The contractor is busy collecting the materials for the repair. ETR: 15:00 CET

 

The post Cable damage Alphen aan den Rijn appeared first on Eurofiber.

18 feb

Emergency Reboot – Leiden

Geachte klant,

Wij genoodzaakt om één van onze routers in Leiden te herstarten.
Oorzaak: Vermoedelijk vanwege probleem met de routering.

Aanvang: 23:59
Datum: 18-02-2019
Tijds duur: maximaal 2 uur

Onze excuses voor het ongemak.


 

Dear Customer,

We are forced to reboot one of our routers in Leiden (The Netherlands)
Reason: We suspect routing issues

Start: 23:59
Date: 18-02-2019
Duration: max 2hours

We apologize for the inconvenience.


 

 

 

 

The post Emergency Reboot – Leiden appeared first on Eurofiber.

29 mei

Eurofiber storing regio Dongen

Klanten welke gebruikmaken van een Eurofiber glasvezelverbinding in de regio Dongen kunnen momenteel een verstoring ervaren. Deze verstoring wordt veroorzaakt door werkzaamheden waarbij schade is ontstaan aan de glasvezels van Eurofiber. Er is een monteur onderweg, nadere informatie volgt zo snel mogelijk.

Update 12:15

Eurofiber meldt dat het probleem een beschadigde stroomkabel bleek te zijn. Dit is opgelost en we zien de verbindingen weer online komen. Ervaart u desondanks nog steeds een verstoring? Neem dan contact op met onze service-desk via support@signet.nl of 040 – 707 4 907

22 sep

Eurofiber ethernet storing Hilversum

Er zijn hardware-problemen geconstateerd in bovenstaande regio. Indien uw verbinding gebruik maakt van deze apparatuur zal uw verbinding op dit moment buiten gebruik zijn. Een Eurofiber storingsaannemer is onderweg naar de betreffende locatie om de situatie ter plaatse te onderzoeken en de verbindingen te herstellen. De verwachte oplostijd is op dit moment nog onbekend

Tijdlijn Eurofiber ethernet storing Hilversum Lees meer

30 aug

Eurofiber ethernet storing Geldrop-Eindhoven

Er zijn hardware-problemen geconstateerd in bovenstaande regio. Indien uw verbinding gebruik maakt van deze apparatuur zal uw verbinding op dit moment buiten gebruik zijn. Een Eurofiber storingsaannemer is onderweg naar de betreffende locatie om de situatie ter plaatse te onderzoeken en de verbindingen te herstellen. De verwachte oplostijd is op dit moment nog onbekend

  1. Storingsaannemer is op locatie en is begonnen met herstel werkzaamheden

    Field engineer is on location and has started repair activities

    Eurofiber heeft extra capaciteit en kennis opgeschakeld om de verstoring op te lossen.

    Eurofiber has send extra capacity and knowledge to solve the outage.

    De monteur op locatie heeft geconstateerd dat de generator op de locatie wel functioneert, maar geen stroom levert aan de apparatuur. De netspanning is inmiddels weer aanwezig, maar de stroomvoorziening is niet teruggeschakeld naar de reguliere voorziening. Op dit moment heeft de apparatuur van Eurofiber nog geen stroom. Er wordt op locatie uitgezocht waarom de generator niet wil omschakelen.

    Eurofiber is currently experiencing a power outage in Geldrop. The PoP location is equipped with a generator as a backup, this generator was found to be running but not delivering power to the equipment. Regular power has been restored to the location but the generator won’t switch back to the regular power supply. At this point the Eurofiber equipment is still without power.