13 aug

Router onbereikbaar omgeving Nijmegen | Router down Nijmegen area

NL:
Sinds 00:30 is er een router in de omgeveing van Nijmegen onbereikbaar geworden. Alle services op die router zijn daardoor niet beschikbaar.
Een engineer is aangestuurd

=================================================================================================
EN:
Since 00:30 a router in the Nijmegen area has become unreachable. All services on that router are therefore not available.
A callout has been made to an engineer

The post Router onbereikbaar omgeving Nijmegen | Router down Nijmegen area appeared first on Eurofiber.

01 aug

Cable damage Alphen aan den Rijn

Op dit moment is een storing gaande in de regio Alphen a/d Rijn. Deze zijn veroorzaakt door werkzaamheden van derden. De storings- aannemer is bezig met het verzamelen van de materialen. Verwachte hersteltijd 15:00 uur.

//

At this moment there is an ongoing incident in the region Alphen aan den Rijn. The damaged is caused by a third party.
The contractor is busy collecting the materials for the repair. ETR: 15:00 CET

 

The post Cable damage Alphen aan den Rijn appeared first on Eurofiber.

08 mei

Kabelschade Utrecht / Cable Damage Utrecht (EF TT : 2850)

Beste klant,

 

Wij hebben op dit moment een grote storing in de regio Utrecht.

Er is een kabel van Eurofiber geraakt tijdens graafwerkzaamheden van een derde partij.

Onze aannemer is op dit moment op locatie, en zal spoedig beginnen met het herstel.

 

We hebben nog geen ETR op dit moment.

 


 

Dear Customer,

 

We are facing a big outage in the Utrecht region at the moment.

A cable from Eurofiber was damaged during ground works by a third party.

Our contractor is on location at the moment, and they will start the repairs soon.

 

We do not have an ETR at the moment.

The post Kabelschade Utrecht / Cable Damage Utrecht (EF TT : 2850) appeared first on Eurofiber.

18 feb

Emergency Reboot – Leiden

Geachte klant,

Wij genoodzaakt om één van onze routers in Leiden te herstarten.
Oorzaak: Vermoedelijk vanwege probleem met de routering.

Aanvang: 23:59
Datum: 18-02-2019
Tijds duur: maximaal 2 uur

Onze excuses voor het ongemak.


 

Dear Customer,

We are forced to reboot one of our routers in Leiden (The Netherlands)
Reason: We suspect routing issues

Start: 23:59
Date: 18-02-2019
Duration: max 2hours

We apologize for the inconvenience.


 

 

 

 

The post Emergency Reboot – Leiden appeared first on Eurofiber.