03 apr

Zendmast in uw omgeving kan sneeuw, strepen of blokjes geven op uw tv, E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen

Zendmast in uw omgeving kan sneeuw, strepen of blokjes geven op uw tv In de afgelopen jaren zijn er op meerdere plaatsen NOZEMA-zendmasten in gebruik genomen. De straling van deze zendmasten kan storing geven op uw televisie. Mogelijk kunt u hierdoor sneeuw, strepen of blokjes ervaren op een aantal zenders. De storing kan ontstaan omdat de straling van de nieuwe zendmast binnendringt in de binnenhuisbekabeling (bij niet goed geïsoleerde kabels, stekkers, splitters of wandcontactdozen). Hoewel gelukkig niet iedereen last zal hebben van de stoorzenders, kan UPC helaas niet voorkomen dat de storing mogelijk optreedt. Uiteraard helpen wij u wel zo goed mogelijk bij het oplossen van het probleem. In sommige regios hebben UPC klanten die nabij een nieuwe stoorzender wonen van ons een brief ontvangen met daarop een speciaal telefoonnummer. Door uw gegevens achter te laten op dit speciale telefoonnummer ontvangt u van ons gratis een goede kabelset van 1 en 5 meter. In veel gevallen zal het gebruik van goede coax-kabels het probleem oplossen. Aanvullende informatie en advies kunt u vinden op: upc.nl/bekabeling – – – E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen Momenteel is er een e-mail in omloop waarin u gevraagd wordt uw gebruikersnaam en wachtwoord van uw e-mail te bevestigen. Deze e-mail is niet afkomstig van UPC en wij vragen u deze e-mail te negeren. UPC Nederland – – -, Zendmast in uw omgeving kan sneeuw, strepen of blokjes geven op uw tv, E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen