24 nov

Lijbrandt e-mail storing

Het is mogelijk dat u problemen ondervindt met uw e-mail als u:

1. Een zeer verouderde versie van Internet Explorer gebruikt.
Oplossing: Download de nieuwste versie van Internet Explorer hier.

2. Een e-mail cliënt gebruikt (zoals Microsoft Outlook) en de encryptie hiervan vast op SSL heeft geconfigureerd.
Oplossing: U dient in de instellingen van uw mail cliënt de encryptie uit te zetten.

03 okt

E-mail verzenden lukt niet na migratie

Als u na een succesvolle migratie geen e-mail kunt verzenden, dan komt dit waarschijnlijk door een instelling in uw e-mailprogramma.

Wat kan ik eraan doen?
In sommige gevallen is het nodig om het poortnummer van uw e-mailprogramma te veranderen van 25 naar 587. Hoe u dat doet? Dat is per e-mailclient verschillend, u kunt hiervoor een van onderstaande handleidingen raadplegen.

29 sep

Vertraging migratie Telfort

Heeft u een brief ontvangen waarin staat dat uw abonnement vandaag overgaat naar Telfort, dan doen wij er alles aan om u zo snel mogelijk aan te sluiten. Wij hebben wat vertraging opgelopen waardoor een aantal klanten nog geen diensten heeft.

We hopen dit vanavond opgelost te hebben.

16 sep

Helpdesk niet bereikbaar met vaste telefoonnummers

Customer Servicedesk is niet bereikbaar met vaste telefoonnummers wel met mobiele telefoonnummers

Door een storing op onze interne netwerken is onze Customer Servicedesk momenteel telefonisch, via een vaste telefoonlijn niet bereikbaar, het is wel mogelijk onze Customer Servicedesk via uw mobiele telefoon te bereiken.

Er wordt hard gewerkt om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.