NPO storing (geen geluid)
Momenteel is er een storing bij NPO, waardoor er wel beed is maar geen geluid. De storing lijkt enkel bij UPC/Ziggo voor te komen.
UPC storing? Actuele UPC storingen, problemen en onderhoud.
Deze categorie wordt als storingsarchief aangeboden, aangezien de provider UPC niet meer bestaat.
UPC is overgenomen door Ziggo. Ga via deze link naar de meeste actuele Ziggo storingen.
Momenteel is er een storing bij NPO, waardoor er wel beed is maar geen geluid. De storing lijkt enkel bij UPC/Ziggo voor te komen.
Vanaf 1 april 2015 wijzigt UPC de zendervolgorde. Hierdoor kan het zijn dat u geen beeld meer heeft op kanaal 1 tot 10. U kunt deze kanalen nu bekijken vanaf kanaal 925. Hebt u van ons al een nieuwe mediabox ontvangen, maar nog niet aangesloten? Sluit deze dan aan en u kunt in HD kijken op kanaal 1 tot 10. Hebt u nog geen nieuwe mediabox ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via 0900 – 1580 (gebruikelijke belkosten). Als UPC-telefonieabonnee belt u gratis 1200 met uw vaste telefoon.
aangemeld 13:00 uur
Als gevolg van een stroomstoring in Noord-Holland kan het zijn dat u op dit moment nog problemen ervaart met uw internet en telefonie verbinding. Controleer of er op uw adres meldingen bekend zijn.
Mocht er geen storing bekend zijn op uw adres dan kunt het volgende proberen om het probleem op te lossen:
Reset uw modem en/of router door deze 30 seconden van de stroom af te halen.
UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk signaal te leveren.
Een deel van UPC gebruikers meldt sinds vanavond storing te ondervinden met UPC Horizon. Het voornaamste probleem wat optreedt met deze UPC storing is het niet kunnen inloggen op het UPC horizon platform. UPC zelf heeft nog geen concrete melding gedaan van de storing en dus ook geen oplostijd.
U kunt momenteel met UPC storing ondervinden in de omgeving Nijmegen. De storing lijkt te zijn veroorzaakt door een eerdere stroomstoring. UPC is op de hoogte van de storing en werkt aan een oplossing. Er is geen eindtijd van de storing bekend.
Starttijd: 15-12-2014 16:00
Momenteel is het niet mogelijk om via uw Horizon Mediabox gebruik te maken van On Demand. Dit probleem is te herkennen aan foutcode 8010. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Als gevolg van een storing kunt u op dit moment helaas geen gebruik maken van UPC On Demand op de Horizon mediabox. UPC stelt alles in het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Starttijd: 02-12-2014 10:30
Verwachte eindtijd: 02-12-2014 14:00
Om de service verder te verbeteren is UPC Horizon Go en Apps tijdelijk niet beschikbaar. Op dit moment vindt er onderhoud plaats. We proberen de service zo snel mogelijk weer online te hebben.
begintijd 14:45
eindtijd onbekend
Op dit moment is er een UPC storing met mail. Mogelijk ervaart u hierdoor problemen met het verzenden en ontvangen van uw email. We stellen alles in het werk om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
UPC pleegt in de nacht van 10 op 11 November tussen 01.00 en 06.00 uur onderhoud aan haar digitale tv dienstverlening in Flevoland.
Ervaart u problemen?
Mogelijk gaat de zender die u kijkt tijdens het onderhoud even op zwart. Zap een aantal keren heen en weer, dan kunt u de zenders weer bekijken. Helpt dit niet? Haal de stekker van de mediabox uit het stopcontact. Wacht 1 minuut en sluit deze weer aan.
Kijkt u via CI+?
Zet dan uw TV uit en weer aan. •Heeft u zwart beeld of is de zendervolgorde veranderd? Stel dan de zenders opnieuw in op uw tv.