begintijd 28 maart 2014, eind middag
begintijd 31 maart 2014, eind middag
Momenteel kunt u storing ondervinden met uw Surf snel abonnement. Door deze storing kan uw internetlijn instabiel zijn.
Wij zijn bezig de storing te verhelpen. U hoeft hierover geen melding via de telefoon, webformulier of e-mail te doen.
Update 29 maart 2014, 09:26 InterNLnet heeft een nieuwe update gegeven:
“Op dit moment ervaren wij storingen op onze Surfsnel diensten. Er wordt door engineers aan een oplossing gewerkt. Zodra wij meer nieuws hebben, melden wij dat uiteraard.”
Update 29 maart 2014, 16:29 InterNLnet heeft een nieuwe update gegeven:
“Technici van Tele2/BBned en InterNLnet zijn het probleem aan het opsporen. Op dit moment lijkt het probleem zich op een deel van het netwerk zich voor te doen. Een van de SurfSnel klanten zijn door deze storing getroffen.
– Dit is geen DNS probleem. Het instellen van een andere DNS server zal het probleem niet oplossen. -“
Update 30 maart 2014, 20:55 InterNLnet heeft een nieuwe update gegeven:
Storing lijkt opgelost. Er is een router vervangen in het netwerk.
Update 31 maart 2014, 10:30
De storing lijkt toch wederom terug te zijn. Verschillende meldingen komen binnen, waarin dit bevestigd wordt en sinds 09:00 weer voor problemen zorgt. Wij hebben de provider direct op de hoogte gesteld. Het is verstandig hieronder te melden, als u als InterNLnet klant hier ook opnieuw problemen mee ondervindt.
Update 31 maart 2014, 10:42 InterNLnet heeft een nieuwe update gegeven:
Helaas lijkt de storing weer terug te keren. Tele2/Bbned is reeds bezig om de storing te analyseren en op te lossen.
Update 31 maart 2014, 13:38 InterNLnet heeft een nieuwe update gegeven:
Storing op Surfsnel netwerk. Een ander centraal onderdeel van ons Surfsnel netwerk is ook defect. Tele2 is het probleem aan het oplossen.
Update 31 maart 2014, 16:19 InterNLnet heeft een nieuwe update gegeven:
Het probleem is opgelost. Er is een workaround geïnstalleerd.