20 jun

AMS-IX storing

Diverse klanten alsmede onze eigen monitoring melden dat bepaalde bestemmingen niet (of verminderd) bereikbaar zijn. We hebben het probleem in onderzoek, het probleem lijkt zich te bevinden op de AMS-IX, nadere informatie volgt zo snel mogelijk.

20-jun, 16:01
De verstoring op de AMS-IX is opgelost, de problemen die nu nog spelen hebben alle betrekking op hosts bij InterConnect. We zijn bezig om meer info bij InterConnect te verkrijgen. Lees meer

29 mei

Eurofiber storing regio Dongen

Klanten welke gebruikmaken van een Eurofiber glasvezelverbinding in de regio Dongen kunnen momenteel een verstoring ervaren. Deze verstoring wordt veroorzaakt door werkzaamheden waarbij schade is ontstaan aan de glasvezels van Eurofiber. Er is een monteur onderweg, nadere informatie volgt zo snel mogelijk.

Update 12:15

Eurofiber meldt dat het probleem een beschadigde stroomkabel bleek te zijn. Dit is opgelost en we zien de verbindingen weer online komen. Ervaart u desondanks nog steeds een verstoring? Neem dan contact op met onze service-desk via support@signet.nl of 040 – 707 4 907

27 dec

Storing Smart Connect glasvezelnetwerk

begintijd 14:19
Klanten welke gebruik maken van het Smart Connect netwerk (regio Bemmel, Elst en Huissen) zijn momenteel offline. Smart Connect is druk bezig met het onderzoek, meer info volgt zo snel mogelijk. 

Update 27 december 2016, 15:01

De storing is opgelost, de precieze reden is nog onbekend, het lijkt vooralsnog op een probleem met een van de core-switches te zijn. nadere informatie over de precieze oorzaak volgt zo snel mogelijk.
12 dec

Problemen met Backup-online

Het kan voorkomen dat klanten welke gebruik maken van Backup Online geen verbinding meer kunnen maken met onze backup-servers, sinds afgelopen weekend. Dit heeft te maken met noodonderhoud wat afgelopen vrijdag gepleegd is aan ons Backup Online platform. De oplossing is om via http://www.signet.nl/downloads-backup de meest recente versie te downloaden van de Backup Online software.

Nog steeds problemen?

Heeft u na de upgrade nog steeds problemen? Neem dan contact op met onze service afdeling.

01 nov

Signet netwerk storing

01-nov, 09:52

Er is zojuist een kleine verstoring geweest binnen het Signet netwerk, er is direct een onderzoek gestart naar de oorzaak, nadere informatie volgt snel. [JS]

01-nov, 10:05

Er is een korte verstoring geweest geweest op een van de glasvezeltrajecten waardoor verkeer geherrouteerd is, hierdoor kan tijdelijk packet loss ontstaan gedurende een aantal minuten. Er is een case geopend bij de leverancier van het glasvezeltraject. [JS]

01-nov, 13:48

Tijdens regulier onderhoud blijkt de betrokken vezel geraakt te zijn. De vezel is inmiddels gerepareerd. De betrokken leverancier van de vezel neemt maatregelen om herhaling in de toekomst te voorkomen. [JS]
status: opgelost
25 aug

Uden glasvezel storing

25-aug, 14:23 Meerdere klanten melden issues in regio Uden. Er is contact met de leverancier

25-aug, 14:24Vanwege storing is het Internet verminderd of niet bereikbaar.

25-aug, 15:12Netwerkleverancier onderzoekt de uitval.

25-aug, 15:45Monteur is onderweg, zal op zijn vroegst om 4 uur verwacht op de pop-locatie.

15 jun

Datacenter Brabant storing en andere netwerken in Waalwijk

15-jun, 14:10

Klanten in Datacenter Brabant en op glasvezelnetwerken in de omgeving Waalwijk (zoals Parkned) kunnen zojuist kortstondige problemen ervaren hebben. De netwerkleverancier heeft het probleem in onderzoek. [JS]

15-jun, 14:31

Er is momenteel opnieuw een verstoring, de netwerkbeheerder is druk bezig met het onderzoek en het oplossen van de storing. [JS]
status: update

15-jun, 16:23

Er bleek een core-switch problemen te geven, de problemen hiermee zijn opgelost en we zien sindsdien geen uitval meer. [JS]
status: opgelost
11 mrt

Breedband Tilburg storing

De verbindingen zijn rond 14:45 weer hersteld, het probleem bleek te liggen aan een defecte kabel op het NS-Plein in Tilburg. 
11 maart 2015, 13:27 uur
We krijgen diverse meldingen uit de regio Tilburg over een verstoring op Breedband Tilburg glasvezelverbindingen. De verstoring is in onderzoek door Breedband Tilburg

 

06 nov

Storing regio Waalwijk en Tilburg

Er komen diverse meldingen binnen inzake wegvallende glasvezelverbindingen in de regio Waalwijk e.o. De glasvezelbeheerder heeft het probleem in onderzoek.

Update 12:08 uur
De verstoring zou opgelost moeten zijn, het kan zijn dat de ONT (de glasvezelswitch vanuit Parkned) een reboot moet hebben (zet deze minimaal 20 seconden uit) om de verbinding terug te krijgen. Indien dit niet helpt, neemt u dan contact op met de Signet Helpdesk op 040-7074907. [

16 sep

Storing regio Waalwijk

Er komen diverse meldingen binnen inzake wegvallende verbindingen in de regio Waalwijk e.o. Getroffen verbindingen zijn o.a. Rekam, DC Brabant en meer. Van de glasvezelbeheerder begrijpen we dat er een algemene storing aan de hand is. Verdere info volgt zo snel mogelijk.

Update 13:03
Er vinden nog steeds onderbrekingen plaats, door de glasvezelbeheerder wordt druk gezocht. De onderbrekingen vinden plaatst op diverse glasvezelnetwerken.

Update 13:25
De diverse netwerken lijken weer stabiel. Door de netwerkbeheerder wordt de precieze oorzaak nog onderzocht.