22 jan

Problemen met programmagids

Het kan zijn dat je sinds kort problemen hebt met de programmagids in het TV menu. De gids blijft leeg of blijft hangen. Dit kan je oplossen door de volgende stappen te volgen:

Zet de tv ontvanger en de tv aan

-> druk op de ‘Menu’ knop op de afstandsbediening

-> ga naar ‘instellingen’
-> druk op ‘Ok’
-> druk dan 2 x op de gele knop van de afstandsbediening
-> kies bij ‘Wilt u de software verwijderen? met de pijltjes naar links en rechts voor ‘JA’
-> kies bij ‘Terug naar fabrieksinstellingen’ met de pijltjes naar links en rechts voor ‘NEE’
-> druk daarna op ‘Bewaar instellingen’

Het opstarten van de tv ontvanger kan enkele minuten duren.

24 dec

Problemen Amsterdam wegens stroomstoring

Wegens een stroomstoring kun je problemen ervaren met Interactieve TV, bellen en internet in Amsterdam. Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn ons bewust van dit probleem en de energieleverancier werkt aan een oplossing. De verwachting is dat het vanavond (24/12/2016) is opgelost. Reset het modem om dit te controleren aan de hand van deze stappen: http://k.pn/py2rQh.

Update 25-12-2016 15:55

Goed nieuws, de stroomstoring is opgelost! Je kunt weer gebruik maken van Internet, TV en Vast Bellen.

Ervaar je toch nog problemen? Schakel je modem uit en zet deze na 1 minuut weer aan. Binnen 10 minuten werkt je internet weer. Zet daarna je tv-ontvanger uit en weer aan.

10 dec

Storing Analoge TV regio Eindhoven

Op dit moment kan het zijn dat Analoge TV in meerdere regio’s niet goed werkt. Excuses hiervoor! We werken hard aan een oplossing.

Update 10-12-2016 10.30

Goed nieuws, de storing is opgelost! Je kunt weer gebruik maken van Analoge TV

Ervaar je toch nog problemen? Schakel je modem uit en zet deze na 1 minuut weer aan. Binnen 10 minuten werkt je internet weer. Zet daarna je tv-ontvanger uit en weer aan.

04 dec

Internet voor Windows10 thuis gebruikers

Indien je gebruik maakt van Microsoft Windows 10 kun je sinds maandag 5 december na installatie van een update mogelijk geen connectie meer maken met het internet. Dit geldt zowel voor wifi als voor een vaste verbinding. Dit probleem wordt in samenwerking met Microsoft onderzocht.

Oplossing

Als oplossing wordt door Microsoft een oplossing aangeboden via een van hun websites. Meer informatie hierover is te vinden op:

https://blogs.microsoft.nl/windows/geen-internet-connectiviteit-na-windows-10-november-update

Mocht je niet voor deze optie willen kiezen dan kun je contact opnemen met Microsoft supportdesk (openingstijden maandag t/m vrijdag 08:00 uur – 17:00 uur) via Tel: + 31 20 500 1500, optie 1 (thuisgebruiker), optie 3 (technische support), optie 1 (voor alle versies van windows), optie 1 (Hulp bij Windows installatie/download). Microsoft is op de hoogte van het probleem en kan je hiermee verder helpen.