04 jul

Bereikbaarheid Concepts ICT

Door een technisch probleem bij onze telefonie leverancier is Concepts ICT op dit moment telefonisch niet bereikbaar.  Indien u wilt kunt u een e-mail richten aan helpdesk@concepts.nl. Onze excuses voor het ongemak.

25 mei

Per 1 juni TV zenders opnieuw instellen!

Graag attenderen wij al onze klanten erop dat per 1 juni 2010 ons zenderaanbod wijzigt en u per deze datum uw zenders opnieuw dient in te stellen.

Het instellen van de zenders kunt u heel gemakkelijk zelf doen. Voor de top 4 televisiemerken vindt u hieronder een korte uitleg:
 
• Samsung: Kies: menu/kanaal/land:Nederland/automatisch opslaan;
• Philips: Kies: menu/Land/automatische of volledige installatie;
• Sony: Kies: menu/(analoge) instellingen/autom. program;
• LG: Kies: menu/setup/auto afstemmen.
 
Raadpleeg voor meer uitleg uw televisiehandleiding. Deze is ook te vinden op de website van de fabrikant.
 
Op onze website onder ‘zenderpakketten’vindt u een compleet overzicht van het nieuwe aanbod inclusief alle frequenties.
 
Mocht u nog vragen hebben, laat het ons dan weten, want wij staan u graag te woord. Onze Servicedesk is te bereiken van maandag tot en met zaterdag van 08.30 tot 21.00 uur en op zon- en feestdagen van 10.00 tot 21.00 uur via telefoonnummer 076-7501620.

18 mei

Storing radio 1, 2, 3 en 4

Op dit moment ondervinden wij in Deventer, Rijssen, Bathmen en Holten een storing met de radio zenders 1, 2, 3 en 4. Hierdoor zit er een ruis door de uitzendingen waardoor de zenders slecht tot niet te beluisteren zijn. Deze storing doet zich enkel voor op het analoge radio signaal.

De storing is in behandeling bij onze leverancier, er wordt gewerkt aan een oplossing.

Houd onze website in de gaten voor meer informatie betreffende deze storing.  

07 mei

Verandering televisiepakketten

Het analoge én digitale zenderaanbod van Concepts ICT is verbeterd! Deze wijzigingen gaan in per 1 juni 2010. Alle klanten worden hierover per brief geinformeerd.

Klanten die hierover vragen hebben worden verzocht contact op te nemen met de Concepts ICT Servicedesk. Zij zijn te bereiken van maandag tot en met zaterdag van 08.30 tot 21.00 via telefoonnummer 076-7501620 (kies optie 1 en daarna 3).

  • Klik hier voor het nieuwe analoge pakket
  • Klik hier voor de nieuwe digitale pakketten
13 apr

Telefonie Storing

Op dit moment is er een storing op het telefonie netwerk van Concepts ICT. Gebruikers van de telefonie dienst van Concepts ICT ondervinden hinder met het lokaal bellen naar andere telefoonnummers. Het gebruik van het kengetal/netnummer lost het probleem op. Er wordt gewerkt aan de oplossing voor dit probleem.

 

Voorbeeld: Klant en inwoner van de stad Breda, kengetal 076, belt met de servicedesk van Concepts ICT en toetst het nummer 7501620. Klant krijgt ingesprekstoon. Wanneer de klant 0767501620 intoetst wordt de servicedesk wel bereikt.

31 mrt

Telefonisch niet bereikbaar

In verband met een storing aan ons interne telefonie systeem zijn wij op dit moment telefonisch niet bereikbaar.

Eventuele dringende zaken kunnen aangemeld worden via helpdesk@concepts-ict.nl

Onze excuses voor het ongemak.

 

31 mrt

Twello krijgt glasvezel!

Aanleg supersnel glasvezelnetwerk Glashart start in het derde kwartaal van 2010

De inwoners van Twello hebben massaal “ja” gezegd tegen de aanleg van een supersnel glasvezelnetwerk in Twello. Iedereen die geïnteresseerd was in een aansluiting, kon zich tot 20 april jl. aanmelden bij Glashart.
Met deze uitkomst laten de inwoners van Twello zien dat zij klaar zijn voor de toekomst en hebben zij er gezamenlijk voor gezorgd dat er een glasvezelnetwerk in Twello komt.

Twello betrokken bij initiatief Glashart
Sinds de opening het Glashart servicepunt op 15 januari 2010 hebben veel inwoners zich laten informeren over de plannen van Glashart en Concepts ICT. Daarnaast werden de informatieavonden in de raadszaal goed bezocht. Ook kregen Concepts ICT en Glashart hulp van verschillende sportclubs en verenigingen die zich actief hebben ingezet om voor Glashart aanmeldingen te werven.

Aanmelden kan nog
Het blijft voor consumenten mogelijk om zich aan te melden voor een glasvezelabonnement. De aanbieding voor een kosteloze aanleg van de aansuiting op het netwerk blijft van kracht totdat de graafwerkzaamheden in de buurt afgerond zijn. De inwoners die nu al een abonnement hebben afgesloten krijgen de aansluiting gratis in de meterkast. Ze betalen alleen voor de diensten waarvoor ze gekozen hebben en betalen geen € 350,00 aansluitkosten. Klik hier om u alsnog aan te melden.

Glashart Twello: de enige met een glasvezelnetwerk tot in de meterkast
Kabelmaatschappijen hebben hun netwerk weliswaar ook voorzien van glasvezelkabels, maar die kabels houden op in de technische ruimte van de kabelmaatschappij. Daarna gaan de signalen weer gewoon verder via koperdraad. Uw buren en u zijn op dezelfde koperdraad aangesloten waardoor uw datastroom gedeeld wordt. Omdat de glasvezelkabel van Glashart wél tot in de woning gelegd wordt, is het dataverlies minimaal.