21 jan

Mededeling – Mogelijk probleem met Telefonie via glasvezel

Status:


Omschrijving mededeling:

Als u met de bestelling van Telefonie via glasvezel nummerportering (het overzetten van uw bestaande telefoonnummer) heeft aangevraagd, dan kan het een aantal dagen duren voordat de portering is doorgevoerd. Als u uw telefoon aansluit op de poort ‘Phone 1′ op het ZyXEL-modem, dan kan het voorkomen dat u niet gebeld kan worden. In dat geval doet u het volgende:

  1. Ontkoppel de telefoonkabel uit de poort ‘Phone 1′ van het ZyXEL-modem.
  2. Sluit uw telefoon weer aan volgens de oude situatie en wacht tot het nummer is geporteerd naar Solcon.
  3. > Als u omschakelt naar de oude situatie, moet u controleren of u nog bereikbaar bent op via uw oude telefoonlijn. Uw nummer is geporteerd als u op uw oude telefoonaansluiting geen kiestoon meer hoort.
  4. Sluit uw telefoon opnieuw aan op poort ‘Phone 1′.

= Actueel – = Niet actueel / Verholpen