03 mei

Inloggen op Mijn UPC niet mogelijk, Online diensten bestellen niet mogelijk, Uitval Digitaal televisiesignaal in postcodegebied 1501-1511 en 1521/41/44 en 1551 verholpen.

Inloggen op Mijn UPC niet mogelijk Het is momenteel niet mogelijk in te loggen op Mijn UPC. Naar verwachting is de storing om 14.30u opgelost. – – – Online diensten bestellen niet mogelijk Het is momenteel niet mogelijk om online diensten te bestellen of om online aanpassingen door te voeren voor uw abonnement. Naar verwachting is de storing om 14.30u opgelost. – – – Uitval Digitaal televisiesignaal in postcodegebied 1501-1511 en 1521/41/44 en 1551 verholpen. Maandag 3 april 2010 – 13:45 Sinds 13:45 is de storing in het genoemde postcodegebied verholpen en kunnen alle klanten weer signaal ontvangen. Mocht u in deze regio wonen en toch nog storing ervaren, dan kunt u contact opnemen met UPC Klantenservice op telefoonnummer 0900 15 80 (€0,10 per minuut) om uw melding door te geven. – – -, Inloggen op Mijn UPC niet mogelijk, Online diensten bestellen niet mogelijk, Uitval Digitaal televisiesignaal in postcodegebied 1501-1511 en 1521/41/44 en 1551 verholpen.