21 mrt

Netwerkonderhoud

Op woensdag 28 maart zullen wij tussen 0.00 en 6.00 uur het volgende netwerkonderhoud uitvoeren:

  • wij zullen een software upgrade uitvoeren op een access router die gebruikt wordt voor Eurofiber ethernetverbindingen. Deze upgrade vereist een reboot van de router, waardoor klanten die een dergelijke verbinding afnemen gedurende ongeveer 15 minuten geen verbinding zullen hebben.
  • wij gaan nieuwe provisioningsoftware voor DSL-verbindingen in gebruik nemen. Tijdens het in gebruik nemen zullen wij een aantal configuratiewijzigingen maken op de router waarop DSL-verbindingen van klanten getermineerd worden. Bij het maken van deze wijzigingen kunt u een aantal korte onderbrekingen in de verbinding ondervinden.

Mocht u na afloop van het onderhoud nog steeds problemen ondervinden met uw DSL-verbinding, dan raden wij u aan uw router te rebooten. Als dit niet helpt kunt u natuurlijk contact opnemen met ons opnemen.

Als u vragen of opmerkingen hebt naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].