07 mrt

SPOEDONDERHOUD aan netwerk BIT-2

Vanwege een tweetal problemen met apparatuur in ons netwerk zijn wij genoodzaakt om op 8 maart a.s. tussen 0.00 en 6.00 uur spoedonderhoud uit te voeren.

Een van de switches in BIT-2 waar klanten op aangesloten zijn heeft een hardwarestoring. Komende nacht zullen wij vervangende onderdelen plaatsen. Helaas is het noodzakelijk dat voor deze handelingen de gehele switch uitgeschakeld wordt. Klanten met enkel een uplink op deze switch zullen hierdoor gedurende naar verwachting 15-30 minuten geen netwerkverbinding hebben.

Een van onze access routers, waarop Versatel Extended Ethernet, NDIX en Eurofiber ethernetverbindingen getermineerd worden heeft een softwareprobleem. Dit probleem levert nu nog geen overlast op voor klanten, maar kan dit in de toekomst wel gaan doen. Daarom zullen wij komende nacht een softwareupgrade uitvoeren op deze router, deze heeft een reboot van de router als gevolg, waardoor klanten met een eerdergenoemde verbinding gedurende ongeveer 15 minuten geen netwerkverbinding hebben. Ook zal de pinnen-over-IP dienst tijdens deze upgrade niet functioneren.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit onderhoud, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care op 0318 648 688 of via [email protected].