20 mei

Previder glasvezel storing

Status: Storing (gesloten) Storing begin: 14:00
Storing eind: 15:00
Datum: 20 mei 2015
Omschrijving: Op dit moment zijn er problemen bij Ziggo in de regio Hengelo – Enschede. Hierdoor kan het zijn dat uw glasvezelverbinding momenteel niet werkt.
Impact op: Klanten met een Ziggo glasvezelverbinding via Previder in de regio Hengelo – Enschede.
Actie: Ziggo heeft de storing in onderzoek.
Update: [20 mei – 16:34 uur]

Ziggo laat weten in overleg te zijn met een van hun leveranciers. Oplostijd is nog onbekend.

[20 mei – 19:12 uur]

Ziggo meldt dat de storing deels opgelost is, maar nog niet alle verbindingen zijn teruggekomen. Men doet nog nader onderzoek.

[21 mei – 11:45 uur]

Ziggo is sinds gisteravond bezig geweest met diverse herstelacties om de storing te verhelpen. De exacte root cause blijkt lastig te duiden. Rond half elf vanmorgen, meldde Ziggo dat de problemen waren verholpen, echter met het verzoek om dit te testen. Uit nader onderzoek bleek dat de storing helaas nog niet (volledig) was opgelost. De storing is door Ziggo direct weer in behandeling genomen, op dit moment worden verdere vervolgacties bepaald. Zodra er aanvullende informatie bekend is, zullen wij u hierover informeren.

[21 mei – 15:18 uur]

De problemen zijn verholpen. Mocht u desondanks nog hinder ondervinden neemt u dan s.v.p contact op met onze supportdesk, telefoonnummer 088-3323344.