21 apr

Klapperende verbindingen in Tilburg door probleem met node(s)

We hebben op dit moment problemen met een van onze nodes in Tilburg. Dit zorgt er tevens voor, dat de achterliggende apparatuur ook problemen ondervind. Eurofiber is druk bezig om het probleem te verhelpen, samen met onze hardware leverancier.

Er is op dit moment helaas nog geen oplostijd bekend.

Update 21 april 2021, 19:10

We zijn nog steeds druk bezig met het onderzoek, samen met onze hardware partner. Volgens onze logs is de node nu up sinds 17:49 CET. Maar helaas kunnen we op dit moment nog niet verzekeren, dat dit zo zal blijven.

Update 21 april 2021, 20:40

Onze hardware partner gaat een monteur sturen naar de node in Tilburg, om daar verder te troubleshooten. Er zal op locatie hardware worden vervangen, wat voor down-time zal zorgen. We zullen tenminste 30 minuten van te voren laten weten, wanneer de lijnen weer down zullen gaan. Op dit moment weten wij nog niet wat de exacte aankomsttijd van de monteur zal zijn.

Update 21 april 2021, 21:55

We hebben net contact gehad met de monteur, die de hardware zal gaan vervangen in Tilburg. Hij is nu op kantoor de hardware aan het voorbereiden, en verwacht om 23:30 CET in Tilburg aan te komen. Dan is het plan om, om 23:45 CET de werkzaamheden te starten, hierdoor zullen de lijnen weer down gaan.

Update 21 april 2021, 23:30

Engineer is op locatie aangekomen en begint om 23:45 uur met hardware vervanging.

Update 22 april 2021, 01:00

Alle diensten werken weer na de hardware vervanging. Storing is opgelost.